  • 11. Data: 2009-07-05 18:58:25
    Temat: Re: [OT?] Usuwanie czarnych pasow z nagrac TV
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    news:h2pqrh$nr9$1@news.onet.pl...
    > A w jakim celu?
    > To się eliminuje na etapie oglądania.

    Pewnie zalezy od odtwarzacza. Ogladam na komputerze
    przez VLC Media Player. Tam takiej opcji nie ma, albo
    nie umiem znalesc.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 12. Data: 2009-07-05 19:10:10
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Normalnie to film się nagrywa, ogląda i kasuje.

    Chyba, że zależy Ci na możliwości obejrzenia także kiedyś później, a
    wydania na DVD brak.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 13. Data: 2009-07-05 20:00:23
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    > Witam

    > Pewnie zalezy od odtwarzacza. Ogladam na komputerze
    > przez VLC Media Player. Tam takiej opcji nie ma, albo
    > nie umiem znalesc.

    poszukaj a znajdziesz inna sprawa że skoro nie umiesz obsługiwać VLc to z
    obsługą programu do obróbki video nie poradzisz sobie zupełnie

  • 14. Data: 2009-07-05 20:35:36
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > poszukaj a znajdziesz inna sprawa że skoro nie umiesz obsługiwać VLc to z
    > obsługą programu do obróbki video nie poradzisz sobie zupełnie

    mediacoder jest prosty jak łuk. :-)

  • 15. Data: 2009-07-05 20:58:08
    Od: z <z...@g...pl>

    nom pisze:

    > MediaCoder chyba ma taką opcję, ale nigdy się tym nie bawiłem. :-)

    Działa tylko ustawianie tego kadru jest trochę skopane.
    W porównaniu do męki w VirtualDub to bajka

  • 16. Data: 2009-07-05 21:51:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Witam

    > Pewnie zalezy od odtwarzacza. Ogladam na komputerze
    > przez VLC Media Player. Tam takiej opcji nie ma, albo

    A co za problem użyć programu, który taką opcję ma?

  • 17. Data: 2009-07-06 06:23:06
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A co za problem użyć programu, który taką opcję ma?

    Żaden, tylko trzeba wiedzieć, jak się program nazywa ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 18. Data: 2009-07-06 07:59:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h2s58a$pok$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A co za problem użyć programu, który taką opcję ma?

    >Żaden, tylko trzeba wiedzieć, jak się program nazywa ;-)

    Szczerze mówiąc to ja nie widziałem jeszcze programu do odtwarzania filmów
    bez opcji skalowania ekranu.

  • 19. Data: 2009-07-06 13:58:10
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Szczerze mówiąc to ja nie widziałem jeszcze programu do odtwarzania
    > filmów bez opcji skalowania ekranu.

    Totem w Ubuntu 8.10 :-)

    A w VLC pod XP skalowanie nazywa się kadrowaniem (obraz->kadrowaie
    .....) Przydałby się skrót klawiaturowy.