  • Data: 2018-10-04 19:21:57
    Temat: [OT] Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-04 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > I przyszedł mondry co oczywiście zasugerował ze jak ktos o polityce to na
    > pewno za kase.
    > Zapomniałes ze za euro a nie za grosze...

    Nie zapomniałem, czytywałem tylko o 50 gr za post. Widać masz większą
    wiedzę.
    Łajza zasrywająca polityką grypy dyskusyjne pozostaje łajzą, bez względu
    na walutę wynagrodzenia. Jeśli ktoś zajmuje się agitacją polityczną nie
    na pl.soc. polityka, to jest albo wyjątkowym kretynem, albo pierdolonym
    w ryj agitatorem. Innej możliwości nie ma.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/