  • Data: 2004-06-03 19:48:37
    Temat: [OT] Re: jak rozpakować na serwerze plik tgz lub tar?
    Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

    "Serg" <s...@i...pl> nakibordził(a):

    [...]
    > tylko jak się jest małym
    >pryszczatym okularnikiem i ostatnio było się w kobiecie zwiedzając statuę
    >wolności, to człowieka wszystko wkurza i trzeba na grupach komuś dołożyć...

    O! Ja słyszałem, że pryszcze+okulary="linuksiarz", ale o Statui Wolności
    pierwsze słyszę? To jakiś nowy wymóg?

    PS, chciałem jeszcze zapytać, która wersja jest prawdziwa:

    a) (x=linuksiarz)<=>(x=pryszczaty i x=okularnik)
    b) (x=linuksiarz) => (x=pryszczaty i x=okularnik)
    c) (x=pryszczaty i x=okularnik) => (x=linuksiarz)

    A na advocacy nie crosspostuję, bo się boję ;o)

    BP, NMSP

    --
    Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>