  • Data: 2009-02-01 21:57:34
    Temat: [OT] Re: dziwny spam
    Od: "(pj)" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Ignatowicz pisze:
    [...]
    > Autorem tych anonimów jest Maciej Kwiecień, z jednej strony prezes
    > fundacji "Duae Rotae", z drugiej strony - właściciel kilku
    > komercyjnych przedsięwzięć, związanych z motocyklizmem oraz były
    > właściciel upadłego czasopisma o podróżach motocyklowych "Nomada".
    > [...]

    Dziwnie jest czytać takie rzeczy o osobach, które się kiedyś znało, a
    potem ... sru. Cóż - C'est la vie...

    Pożytek może taki, że se bajdełejem, od linku do linku, przypomniałem
    jaki kiedyś byłem "społecznie zaangażowany"... ;-)

    http://moto.bmw-klub.pl/klub/imprezy/ostrzyce2002/os
    trzyce2002.htm

    --

    pozdr