  • 11. Data: 2009-02-17 16:45:01
    Temat: Re: Poszukuję schematów instalacji elektrycznych motocykli.
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał

    > Bym sobie jeszcze musial zrobic flexem na plecach dziure na monety. A nie
    > lubie jak mi ktos jezdzi flexem po kregoslupie. Moralnym tez.

    Zaraz tam dziura na plecach.
    Gdzie indziej nie wystarczy ?:-D

    --
    Pozdrawiam.
    Zapek

  • 12. Data: 2009-02-17 17:31:27
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Zapek pisze:

    > Zaraz tam dziura na plecach.
    > Gdzie indziej nie wystarczy ?:-D

    Gdy ostatnio widzialem swinke skarbonke to miala dziure na plecach. Nie
    wiem jaka Ci mama w dziecinstwie skarbonke kupowala i nie chce wiedziec ;)

    I zeby nie bylo NTG: swinki skarbonki nie jezdza motocyklami. A na pewno
    nie w taka zime jak dzisiaj :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-02-17 20:53:15
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "Rzep" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Tak jak w temacie, oczywiście jesli trzeba będzie to zapłacę.
    > Marki japońskie.

    Japońce mają chyba yeny a nie marki ;-)

    szauek

  • 14. Data: 2009-02-17 21:22:24
    Od: Arni <a...@n...spam>

    szauek pisze:
    > Użytkownik "Rzep" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Japońce mają chyba yeny a nie marki ;-)

    a nawet jeny

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2009-02-17 21:51:26
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > a nawet jeny

    Nie, JPY. Yen.

    szauek

  • 16. Data: 2009-02-17 22:44:32
    Od: Arni <a...@n...spam>

    szauek pisze:

    > Nie, JPY. Yen.

    a mówisz dollars czy dolary ?
    pounds czy funty?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 17. Data: 2009-02-17 22:45:13
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    $

    > pounds czy funty?

    kilogramy

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 18. Data: 2009-02-17 22:53:58
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kuczu pisze:

    > $

    > kilogramy

    no dobra, tak tez moze byc :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 19. Data: 2009-02-18 09:13:59
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Arni pisze:

    > no dobra, tak tez moze byc :)

    nie wiedziałem, że będąc ostatnio w Dahabie mogłem płacić w egipskich
    kilogramach! :-O Człek się uczy całe życie, zwłaszcza napreclu ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 20. Data: 2009-02-19 08:54:19