    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: [OT]Re: Nauka elektroniki po trzydziestce
    Date: Wed, 08 Feb 2012 14:09:43 +0000

    Użytkownik L501 aneryS napisał:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak patrzę na powyższe, przypominam sobie coś, z czym się zetknąłem już
    > kilkakrotnie, choć głównie za komuny.
    > Najlepiej jarzę, gdy z ojcem przyjechalem samochodem do rodziny z
    > Krakowa (jeszcze grubo przed stanem wojennym), autem miał trochę
    > pojeździć (nie pamiętam po co, niewazne) taty szwagier. Wykupił osobno
    > kilkudniowe ubezpieczenie, wówczas tylko w PZU, bo innych nie było.
    > Dzieciak mały byłem, to i nie bardzo rozumiałem, czemu, prócz
    > ubezpieczenia na samochód (wiedziałem już, że tak się robi i po co),
> [...]

    Jest jest, oczywiście, można kupić kilkudniowe ubezpieczenia, tyle że
    mam na myśli nie AC czy NW które są dobrowolne, opisuję sytuację
    odpowiednika naszego OC. Inna kwestia że niektóre bardziej wypasione
    polisy pokrywają dowolny pojazd którego nie jesteś właścicielem ale
    tylko w zakresie OC.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html