  • 81. Data: 2015-11-20 12:34:58
    Temat: Re: MS chce nas wydymać?
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Fri, 20 Nov 2015 07:54:02 +0100, AK wrote:

    > Czujesz roznice ? Chyba we wlasnej glowie.

    Jeśli zajmuję się także montażem video i renderowanie filmu przyspieszyło o
    25% to znaczy, że ja mam coś z głową?

    > PS: Prawdziwa roznice w tzw "codziennym uzytkowaniue" poczulem montujac SDD

    Twoje codzienne użytkowanie != codziennie użytkowanie innych ludzi

    > Prawdziwa roznice zauwaza sie zmniejszajac "waskie gardlo".

    I tym gardłem w moim wypadku był cpu, może być czy zabraniasz bo u Ciebie
    to był hdd?

    --
    howgh
    szemrany

  • 82. Data: 2015-11-20 13:51:56
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "szemrany" <s...@o...off> napisał:

    > Nie jestem mlodzieżą, przynajmniej nie w potocznym rozumieniu, mam czwórkę
    > z przodu. Nie jestem wyznawcą PO, nigdy nie byłem.

    To dlaczego sie zachowujesz jak nieopierzony szczeniak i czepiasz sie rzeczy
    _kompletnie nieistotnych_ jak chocby (powtarzam, calkiem poprawna) moja stopka ?
    Dla "zasady" czy "splatanie" fira przenosi sie poprzez nntpowe naglowki ? :)

    PS: Dla mnie jestes mlodzieza :) Rozni nas ~20 lat

    AK

    ---
    Avast.

  • 83. Data: 2015-11-20 13:55:26
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-20 o 11:46, AK pisze:
    > PS: Panowie lemingi, no naprawde postarajcie sie :) Wciaz zbyt malo
    > Waszej "konstruktywnej krytyki"
    > mojej stropki, tudziez dyskredytowania mojej "starczej wiedzy" (amnezja
    > itp) itp itd.

    Nie zrozumiałeś: amnezja historyczna. To wersja optymistyczna.
    Pesymistyczna jest taka, że ty tej wiedzy nigdy nie miałeś.

    > PS2: Aha! Wciaz przypominam ze glosowalem zawsze na PiS :)
    > To powinno (jak zawsze) dadac Wam animuszu :))

    Oczywiście. Trzeba się przecież jakoś bronić przed sektami.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 84. Data: 2015-11-20 14:14:39
    Temat: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Nie zrozumiałeś: amnezja historyczna. To wersja optymistyczna.
    > Pesymistyczna jest taka, że ty tej wiedzy nigdy nie miałeś.

    Ile Ty Kviacie POwskiej mlodziezy masz lat, zeby mnie pouczac o historii ?
    Wiecej jej widzialem na wlasne oczy niz Ty "wyczytales".
    Mowilem Ci juz,. iz jestem synem nauczyciela historii (tej prawdziwej)
    a byl nim moj Ojciec (nauczycie historii z zawodu, oficer WP IIRP,
    AKowiec a pozniej Sybirak).
    To on w 1989 powiedzial "...sprzedali znow Polske" widzac co sie dzieje
    wokol przyszlego OkraglegoStolu.
    Poznej sam zobaczylem potwierdzeenie/kontynuacje (chocby w Nocnej Zmianie).

    Zdradz mi wiec ta Twoja wiedze i konkretnie powiedz
    co takiego strasznego PiS w 2005-2007 zrobil ze "przeciez pomietamy!" .
    Tylko konkretnie (fakty, liczby) a nie bajania "snietego leminga" typu "morderstwo na
    Blidzie".

    > Oczywiście. Trzeba się przecież jakoś bronić przed sektami.

    Smialo buraku, smialo :). Tez moge Cie nazwac Pokraka Obywatelska,
    ale oczywiscie tego nie zrobie.
    W tej Pomylce Obywatelskiej tez sa sensowni ludzie (choc % mało).

    AK

    ---
    Avast.

  • 85. Data: 2015-11-20 14:53:57
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Fri, 20 Nov 2015 13:51:56 +0100, AK wrote:

    > To dlaczego sie zachowujesz jak nieopierzony szczeniak i czepiasz sie rzeczy
    > _kompletnie nieistotnych_ jak chocby (powtarzam, calkiem poprawna) moja stopka ?

    Akcja, reakcja. Ty pierwszy zacząłeś pouczać innych jak korzystać z
    usenetu, mimo, że ich "wina" była równie trywialna. Dopiero wtedy w reakcji
    napisałem post o "ogonie". Wcześniej ogon już widziałem, ale zmilczałem, bo
    po co się czepiać.

    > Dla "zasady" czy "splatanie" fira przenosi sie poprzez nntpowe naglowki ? :)

    Nie czytam fira, więc nie odpowiem.

    > PS: Dla mnie jestes mlodzieza :) Rozni nas ~20 lat

    Tak, tak, zatem pięćdziesięciolatkowie też są nastolatkami. Ciekawa
    praktyka, tym sposobem jesteś wiecznym dwudziestolatkiem.
    A czy to, że chcąc mnie zdeprecjonować nazywasz mnie nastolatkiem jest wg
    Ciebie równoznaczne z tym, że posiadam mentalność i świadomość nastolatka?

  • 86. Data: 2015-11-20 18:04:34
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "szemrany" <s...@o...off> napisał:

    > Akcja, reakcja. Ty pierwszy zacząłeś pouczać innych jak korzystać z
    > usenetu, mimo, że ich "wina" była równie trywialna.

    Trywialna ?
    Cytowanie kilkuset-linijkowej choinki zeby dopisac jedna/dwie linijki ?
    Przeciez tego sie zwyczajnie _nie da czytac_, ze o szacunku dla
    innych uzytkownikoiw nie wspomne?

    AK

    ---
    Avast.

  • 87. Data: 2015-11-20 18:29:17
    Temat: On Tuesday, November 17, 2015 at 7:06:46 PM UTC+1, fir wrote: (was: MS chce nas wydymać?)
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Fri, 20 Nov 2015 18:04:34 +0100, AK wrote:

    > Trywialna ?
    > Cytowanie kilkuset-linijkowej choinki zeby dopisac jedna/dwie linijki ?
    > Przeciez tego sie zwyczajnie _nie da czytac_,

    Się da, kwestia softu. Jeśli musiałbym się przyczepić to mógłbym do:

    <cytat>
    On Tuesday, November 17, 2015 at 7:06:46 PM UTC+1, fir wrote:
> [...]
    </cytat>

    oraz

    <cytat>

    </cytat>

    Reszta była ładnie pokolorowaną i wciętą dyskusją, nie wiem z czym masz
    problem. Może zmień czytnik?

    > ze o szacunku dla innych uzytkownikoiw nie wspomne?

    Nadmiar informacji o jakim piszesz mnie nie zabolał, gdyby był mniejszy
    byłoby lepiej, ale wolę nadmiar niż np. odpowiedź bez cytatu w ogóle.
    A czemu? Bo gdy za 5 lat ktoś zechce wygooglować tego posta to od razu
    dostanie całość na tacy (pomijam w tym miejscu przydatność firowych
    wynurzeń, chodzi o zasadę).

    Dobra, szkoda mi już czasu na te dyrdymałki, i tak zrobisz jak będziesz
    chciał, to też zaleta usenetu, że zasady są grzecznościowe a nie
    totalitarne.

  • 88. Data: 2015-11-20 19:06:54
    Temat: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-20 o 14:14, AK pisze:

    > Ile Ty Kviacie POwskiej mlodziezy masz lat, zeby mnie pouczac o historii ?
    > Wiecej jej widzialem na wlasne oczy niz Ty "wyczytales".

    A nie mówiłem? Masz urojenia.
    Nie znasz mnie.

    > Mowilem Ci juz,. iz jestem synem nauczyciela historii (tej prawdziwej)
    > a byl nim moj Ojciec (nauczycie historii z zawodu, oficer WP IIRP,
    > AKowiec a pozniej Sybirak).

    No. I wyssałeś historię z mlekiem matki (ojca?).
    Trzeba się było samemu uczyć.

    > To on w 1989 powiedzial "...sprzedali znow Polske" widzac co sie dzieje
    > wokol przyszlego OkraglegoStolu.
    > Poznej sam zobaczylem potwierdzeenie/kontynuacje (chocby w Nocnej Zmianie).

    Masz urojenia.
    Lepiej zobacz co twoi teraz w nocy wyprawiają.

> [...]
    > co takiego strasznego PiS w 2005-2007 zrobil ze "przeciez pomietamy!" .
    > Tylko konkretnie (fakty, liczby) a nie bajania "snietego leminga" typu

    Ty nie przyjmujesz faktów do wiadomości, więc szkoda mi czasu.

    > Smialo buraku, smialo :). Tez moge Cie nazwac Pokraka Obywatelska,
    > ale oczywiscie tego nie zrobie.

    Dlatego, że nie głosowałem na PO? Czy dlatego, że nie głosowałem na PiS?
    Chory z nienawiści kartoflu...

    > W tej Pomylce Obywatelskiej tez sa sensowni ludzie (choc % mało).

    Jestem w szoku. Masz na myśli Gowina?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 89. Data: 2015-11-20 19:13:31
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "szemrany" <s...@o...off> napisał:

    ]> > >
    [...]
    A na co do jasnej ch..ry zaragowalem ?
    Moze bys _wpierw sprawdzil_ zanim Ci antyPiSowska, antyStary-owska
    anty(...) zaleje watrobe ?

    > Reszta była ładnie pokolorowaną i wciętą dyskusją, nie wiem z czym masz
    > problem. Może zmień czytnik?

    Wiesz co? Dajzesz chlopie sobie spokoj/siana.
    Ja mam zmieniac czytnik bo jakims siemionom _nie chce sie ciac cytatow_
    (a to podstawowa zasada w usenecie)?

    AK

    ---
    Avast.

  • 90. Data: 2015-11-20 19:18:38
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Ty nie przyjmujesz faktów do wiadomości, więc szkoda mi czasu.

    Jakich faktow. Podales _choc jeden_ (o co prosilem) ?

    AK

    ---
    Avast.