  • 11. Data: 2011-01-04 08:56:09
    Temat: Re: DLNA - nic nie warte
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Kawecki" napisał w wiadomości grup
    > Kurczę - do czego to doszło, żeby hackować własny telewizor... ;-)

    Nie wiem co w tym dziwnego. Przecież obecne tv nie mają nic wspólnego z crt.
    Teraz to komputer z ekranem w jednej obudowie. Routery da się przerabiać,
    drukarki, to czemu tv miałby się nie dać?

  • 12. Data: 2011-01-04 09:34:57
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 04.01.2011 09:56, qwerty wrote:
    > crt. Teraz to komputer z ekranem w jednej obudowie. Routery da się
    > przerabiać, drukarki, to czemu tv miałby się nie dać?

    które drukarki "da się przerabiać"?
    Marx

  • 13. Data: 2011-01-04 09:38:55
    Temat: [OT] Re: DLNA - nic nie warte
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Michal Kawecki" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie wiem co w tym dziwnego. Przecież obecne tv nie mają nic wspólnego z
    > crt. Teraz to komputer z ekranem w jednej obudowie.

    Fakt. I uruchamia się dłużej niż telewizor z 2000 roku. Trochę krócej
    niż lampowy. Czyli postęp zmienił kierunek.
    Kiedyś były płyty CD, niektóre pozłacane, niektórzy słyszeli różnice.
    Kable głośnikowe z hipermiedzi. Potem pojawiły się MP3, tani sprzęt z
    Chin spełniający zapotrzebowanie na dużo i licho.
    Był parę lat system Windows XP, ponieważ stał się zbyt stabilny,
    konieczne stało się wprowadzenie przejściowej Visty i docelowej 7,
    dzięki temu są nowe problemy techniczne, nowe wymagania na sprzęt i
    przeźroczysty interfejs :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2011-01-04 10:22:08
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Swoja droga ludzie pytajacy o problem natury nie-sprzetowej (scisle
    > zwiazanej z pc) sa odsylani na inna grupe tudziez proponuje im sie
    > wymiane zasilacza. Tymczasem hackowanie telewizora jest jak najbardziej
    > na ta grupe ;)

    Jasne, w końcu współczesne telewizory to tak naprawdę pecety, chyba w
    większości jest już firmware oparty na linuksie.

  • 15. Data: 2011-01-04 10:41:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marx" napisał w wiadomości grup
    l...
    > które drukarki "da się przerabiać"?

    Kiedyś przerabiałem canony na wyższy model (różnica w tempie wydruku).

  • 16. Data: 2011-01-04 13:16:37
    Temat: Re: [OT] Re: DLNA - nic nie warte
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> napisał(a):

    >Fakt. I uruchamia się dłużej niż telewizor z 2000 roku. Trochę krócej
    >niż lampowy.

    Blizej ma do tego z roku 2000 niz lampowego. Lampowy Neptun u mojej
    babci rogrzewa sie ponad pol minuty, a obecnemu TV potrzeba na to 7 sekund.

    >Czyli postęp zmienił kierunek.

    Cos za cos. Pewnie moglby uruchamiac sie szybciej, ale po co o to walczyc?
    Konsument tego i tak nie doceni. Jest jak jest i tak ma byc. Ludzie
    sie przyzwyczaja i uznaja, ze tak ma byc, bo to norma.

> [...]
    >konieczne stało się wprowadzenie przejściowej Visty i docelowej 7,
    >dzięki temu są nowe problemy techniczne, nowe wymagania na sprzęt i

    Ale to normalne. Nie robi sie czegos od razu dobrze, bo to zaden biznes.

  • 17. Data: 2011-01-04 14:37:30
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Przesmiewca pisze:
    > Ale to normalne. Nie robi sie czegos od razu dobrze, bo to zaden biznes.

    To się może z czasem zmieni (taką mam nadzieję). Myślę, że za parę lat
    ludzie opamiętają się i przestaną "konsumować" byle więcej, byle taniej.
    Zwłaszcza, że taniej jest tylko na początku i koniec końców zwykle
    wychodzi drożej, jak się podliczy wszystkie koszty + zanieczyszczenie
    środowiska.

    --
    pozdrawiam
    Piotr