  • 11. Data: 2010-01-10 18:46:48
    Temat: Re: DAKAR - popłuczyny po idei ...
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Tomy M. pisze:
    > DAKAR TO GÓWNO

    Zatrudnij sie w Fakcie i szukaj sensacji chocby i w platkach owsiancyh.
    Gownem jest piana na ustach i belkotanie w amoku, zamiast trzymania sie
    faktow.
    Manca dal kolo Comie, a sam pozniej dostal kolo od Knuimana. Manca
    stracil na tamtym etapie niecala godzine, wiec same manewry z kolem
    kosztowaly go pewnie z pol godziny, a nie KILKA GODZIN O JA PIERDOLE
    NIEMOZLIWYCH DO NADROBIENIA :)
    Biedny Knuiman, musial oddac kolo, przez bydlaka Mance miala taaaaka
    strate. Jednak jedzie dalej w rajdzie i dzisiaj zameldowal sie na mecie.
    Casteu tez mial powazny wypadek, tez go przetransportowali do szpitala.
    Po prostu mial wypadek. Jechal szybko, ryzykowal, wpadl na kamien i tyle.
    Wszyscy sie przewracaja, dachuja albo urywaja kola. Ciezarowki jada z
    tylu jako zabezpieczenie samochodow i motocykli.
    Zawodnicy podpisujac umowy wiedza co robia, sa dorosli. Czasem maja
    pomoc liderom i to robia. Tak jak i w wielu innych sportach, gdzie na
    sukces lidera pracuje cala druzyna.

    Proponuje przerzucic sie na kibicowanie zawodnikom brydza sportowego
    albo poogladac archiwalne mecze Karpow - Kasparow, tam bedzie
    sprawiedliwosc hehe

    Ozz

  • 12. Data: 2010-01-12 00:58:56
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Sprawiedliwości stało się zadość, Coma się nie liczy w tym Dakarze.
    Niech spróbuje za rok. KTM traci kibiców prowadząc cwaniackie
    i mało sportowe zagrywki.
    Rajd DAKAR to zawody indywidualne a nie drużynowe.
    Drużynowe to są Mistrzostwa Świata SIX DAYS.
    Szachami również się interesuje, tak jak crossem, enduro
    szybownictwem, windsurfingiem, freeride snowboard/ski,
    nurkowaniem swobodnym, fizyką kwantową, matematyką, teorią chaosu
    oraz filozofią i wieloma innymi ciekawymi dziedzinami sportu i nauki
    o których nie będę Ci pisać bo jesteś za tępy aby to zrozumieć.
    Dodam że zawodowo zajmuje się grafiką, malarstwem, reklamą oraz
    szeroko pojętymi elektronicznymi systemami informacyjnymi.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 13. Data: 2010-01-12 09:23:16
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodam że zawodowo zajmuje się grafiką, malarstwem, reklamą oraz
    > szeroko pojętymi elektronicznymi systemami informacyjnymi.
    A Nobla juz dostales??
    Nie napinaj sie tak.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 14. Data: 2010-01-12 18:27:54
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Tomy M. pisze:
    > Sprawiedliwości stało się zadość, Coma się nie liczy w tym Dakarze.
    > Niech spróbuje za rok. KTM traci kibiców prowadząc cwaniackie
    > i mało sportowe zagrywki.
    > Rajd DAKAR to zawody indywidualne a nie drużynowe.

    Jak KTM moze tracic kibicow, skoro Dakar to zawody indywidualne, a nie
    druzynowe?

> [...]
    > Dodam że zawodowo zajmuje się grafiką, malarstwem, reklamą oraz
    > szeroko pojętymi elektronicznymi systemami informacyjnymi.

    Za to mi kobieta daje, lubi tepych na ostro :)

    Ozz

  • 15. Data: 2010-01-12 18:47:44
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 12 Sty, 01:58, "Tomy M." <t...@a...com> wrote:
    >  Sprawiedliwości stało się zadość, Coma się nie liczy w tym Dakarze.
    > Niech spróbuje za rok. KTM traci kibiców prowadząc cwaniackie
    > i mało sportowe zagrywki.
    >  Rajd DAKAR to zawody indywidualne a nie drużynowe.

    http://ktm.com/Detail.223.20.html?&nodeID=106585&cHa
    sh=9d4b98175c

    Czy cos zmienilo? Bo z tego wynika ze KTM sie wycofal jako zespol
    fabryczny.

    A apropo Luca Manci. Skad wiadomo ze ktos mu kazal oddac to kolo?

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 16. Data: 2010-01-13 12:39:20
    Temat: [OT] Re: DAKAR - popłuczyny po idei ...
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Bartek Kacprzak pisze:

    > A Nobla juz dostales??
    > Nie napinaj sie tak.

    Chyba nie musi. To typowe objawy sraczki informacyjnej.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2010-01-13 13:14:08
    Temat: Re: DAKAR - popĹ&#65533;uczyny po idei ...
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    > DAKAR TO GĂ&#65533;WNO

    "Rafał Sonik: Argentyńczycy nie jadą czysto..." :
    http://www.sport.pl/sport/1,78202,7447446,Rafal_Soni
    k__Argentynczycy_nie_jada_czysto.html

    wojkop
    rockers.webd.pl

  • 18. Data: 2010-01-15 19:09:38
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    http://ktm.com/Detail.223.20.html?&nodeID=106585&cHa
    sh=9d4b98175c

    >Czy cos zmienilo? Bo z tego wynika ze KTM sie wycofal jako zespol
    >fabryczny.

    Strachy na lachy, czytaj miedzy wierszami (na końcu tego artykułu)
    KTM straszy że przeniesie się na Africa Race. Chce aby zmieniono
    przepisy. A przepisy są teraz dobre ... po co mają się kierowcy
    motocykli zabijać? ... przecież chodzi tutaj o wyścig, można
    się ścigać skuterami, gdy wszyscy mają skutery jest to tak
    samo emocjonujące jak wyścigi 7-setek.

    >A apropo Luca Manci. Skad wiadomo ze ktos mu kazal oddac to kolo?

    Myślenie, dedukcja, czytanie między wierszami i komentator
    angielski na EUROSPORT który ugryzł się w język ...

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 19. Data: 2010-01-16 09:36:00
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 15 Sty, 20:09, "Tomy M." <t...@a...com> wrote:
> [...]
    >
    >  Myślenie, dedukcja, czytanie między wierszami i komentator
    > angielski na EUROSPORT który ugryzł się w język ...

    Twoje poglady na Dakar sa tak obiegowe/ludowe ,ze długo by ci
    tłumaczyć.
    Niewiele zrozumiesz.
    Tylko w jednym masz racje ,że Dakar to gówno . To nie sport.
    Tak samo jak każdy rajd enduro .Od małych po duże.
    Wszystkie one opieraja sie w sporej mierze na oszustwie.

    A jak byś był znawca Dakaru. To na pewno znał byś "sukcesy " Yamahy i
    BMW.

    Zwłaszcza Yamaha "grała tak czysto" , że aż jajca puchna :-/

    Co ty tu pierdolisz o KTM ? To najgorszy bełkot , najbardziej obiegowy
    i durny. Pieprzenie leszczyków , KTM-fobów , a nie kogos
    zorientowanego w temacie.