    From: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: [OT] Re: CSS - problem z selektorem
    Date: Mon, 27 Feb 2012 14:32:21 +0100

    W dniu 2012-02-27 14:08, M.G. pisze:
    > Jestem ciekaw co to za CMS, bo pluginy powinny mieć dostęp do info na temat
    > otoczenia.

    MZ jeżeli moduł ma kilka różnych wariantów, to powinna istnieć możliwość
    wyboru danego wariantu. Jeżeli by robił warunki w szablonie modułu w
    zależności od tego kogo ma za sąsiada to już za rok będzie miał masę
    ifów, każdy do innego serwisu.
    Tylko czy szerokość modułu jest tutaj takim wariantem? To by było ciut
    bez sensu, bo np. ten sam moduł tekstowy może być użyty w artykule, w
    prawej kolumnie a także na stronie 404.

    > Zresztą musi istnieć jakaś możliwość generowania własnych
    > zmiennych w szablonach, więc przekazanie flagi nie powinno być problemem.

    Przekazanie flagi pewnie nie jest problemem, zaś jej ustawienie to dla
    niego sporo zmian. Przypuszczam że ma tak, iż klient sobie po prostu
    włącza/wyłącza dany moduł (w przeciwieństwie do np. wybierania przy
    tworzeniu podstrony czy to będzie artykuł z galerią czy bez), więc
    dodawanie ręczne odpada, bo klient najzwyczajniej zapomni :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";