  • Data: 2010-08-24 10:27:47
    Temat: [OT] Jest jakas grupa o win 7?
    Od: furi <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Sorka ze smiece ale mam pytanie dotyczace win 7 a nie moge znalesc
    zadnej grupy o tym, probowalem pl.comp.os.ms-windows.vista ale grupa
    ledwo zyje, pare nowych topicow na tydzien.
    Wie ktos gdzie sie rozmawia o win7?
    A skoro juz itak pisze, kopia tamtego posta ( w sumie czesciowo dotyczy
    sprzetu - sterowania wentylami ;) , jakby ktos wiedzial niech da znac na
    priv:

    Mam maly problem z win7, mam w autostarcie program do kontroli
    chlodzenia, za kazdym razem jak odpalam kompa wyskakuje komunikat, ze
    program jest z nieznanego zrodla itp. i czy napewno chce go uruchomic.
    Nie chce calkiem wyłaczac tej funkcji systemu, czy jest jakas lista
    zatwierdzonych programow ktore uruchamiaja sie bez zbednych pytań i do
    ktorej mozna by smartguardiana dodac, lub jakas inna metoda zeby tak bylo?
    We wlasciwosciach exe nie moge nic takiego znalesc

    pozdawiam
    furi