  • 11. Data: 2013-08-21 17:37:00
    Temat: Re: [OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m4rkiz" kv2go9$7u4$...@d...me

    > mojego uzywania wytrzymal ponad 3 lata, na szczescie mam jeszcze kilka
    > w zapasie, ponizej 90 pln nigdy nie widzialem nic lepszego ze zwyklych
    > wkretakow (zestawy z wymiennymi bitami ktorych wszedzie jest zatrzesienie
    > sa zwykle malo praktyczne ze wzgledu na duza grubosc i niewielka dlugosc bitu,
    > chociaz zwykle kosztuja grosze wiec warto posiadac dla roznych nietypowych
    > koncowek)

    Są różnej długości i są przedłużki, nawet giętkie.
    Ale faktycznie -- praktyczniejsze są pełne wkrętaki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-08-21 18:43:36
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-21 17:24, Jacek pisze:
    > Do laptopów wystarczy jeden krzyżowy plus gwiazda do Delli i HP.

    Ale są jeszcze netbooki, a nawet urządzenia peryferyjne, itd.
    Tak że mimo wszystko lepiej mieć zestaw, a przynajmniej ze trzy
    krzyżaki, dwa zwykłe, a Delli i HP się nie kupuje. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2013-08-22 01:45:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-21 09:25, Shady Sheik pisze:

    > Są. Tylko trzeba trochę zainwestować:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3452739989
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3453235389

    Nie wiem dlaczego Opera przestała mi takie linki otwierać :-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2013-08-22 10:26:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin nabazgrał(a):

    > Witam
    > Od czasu do czasu trzeba rozkrecic cos co jest skrecone malymi srubkami,
    > np. laptopa albo telefon. Nie robi sie tego za czesto wiec myslac, ze
    > jakosc nie bedzie miala duzego znaczenia kupilem zestaw malych srubokretow
    > w markecie. Niestety po kilku uzyciach nadaja sie w zasadzie do
    > wyrzucenia. A narzedzi jakich firm uzywaja grupowicze do np. rozkrecania
    > laptopow i czy sa z nich zadowoleni?

    Coś lepszego z marketu ,,, warto tylko sprawdzić czy mają magnetyczną
    końcówkę bo ja ostatnio kupiłem takie bez i żałuję :( choć same groty są
    bardzo dobre i trwałe.

  • 15. Data: 2013-08-22 12:50:02
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-22 01:45, animka pisze:

    > Nie wiem dlaczego Opera przestała mi takie linki otwierać :-)

    Gdyż Chrome! :}

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 16. Data: 2013-08-22 13:09:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-22 12:50, Shady Sheik pisze:

    >>> http://allegro.pl/show_item.php?item=3452739989

    > Gdyż Chrome! :}

    Przeinstalowałam Operę i już można linki otworzyć.

    --
    animka

  • 17. Data: 2013-08-30 02:28:32
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Nie rekomenduje, informuje tylko, ze w Biedro dostepny jest wlasnie wkretak
    z bitami.
    www.tugazetka.pl/biedronka/2013.08.26.promocje/12144
    ,69-czesciowy,zestaw,narzedzia,bity
    www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 18. Data: 2013-09-02 10:01:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    astro nabazgral(a):

    > Nie rekomenduje, informuje tylko, ze w Biedro dostepny jest wlasnie
> [...]

    Jak patrze to do laptopa kiepskie bgo koncówki nie sa magnetyczne :(

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 19. Data: 2013-09-02 23:57:05
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    ,69-czesciowy,zestaw,n
    > Jak patrze to do laptopa kiepskie bgo koncówki nie sa magnetyczne :(

    jezeli myslisz o magnesie trzymajacym koncowki to wystarczy kawalek magnesu
    wkleic na distalu czy czyms podobnym do uchwytu

    a jezeli o samych koncowkach i lapaniu nimi srubek to wystarczy bitami do
    magensu zblizyc i namagnesowac

    do sporadycznego uzytku, za taka sume nie ma sie co zastanawiac, jedyne
    ograniczenie to to ze uchwyt z bitem jest gruby i krotki w zwiazku z czym
    nie do kazdej srubki da sie dotrzec

  • 20. Data: 2013-09-03 09:31:36
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    m4rkiz nabazgral(a):

> [...]
    > magnesu wkleic na distalu czy czyms podobnym do uchwytu
    > a jezeli o samych koncowkach i lapaniu nimi srubek to wystarczy bitami do

    Nie zawsze to dziala, ja mam takie co nie chca sie namagnesowac ale mam
    jeden bit wlasnie jako magnes do wyciagania srubek.

    > do sporadycznego uzytku, za taka sume nie ma sie co zastanawiac, jedyne
    > ograniczenie to to ze uchwyt z bitem jest gruby i krotki w zwiazku z czym
    > nie do kazdej srubki da sie dotrzec

    Ja kupowalem w markecie budowlanym i zwracalem uwage na jakosc bita zeby nie
    wytarl sie w 5 min i o dziwo trzyma dobrze.