  • 1. Data: 2011-08-14 19:18:17
    Temat: [OT] Elektronika *do* Chin
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Zamierzam wyslać drewno do lasu. Konkretnie chcę wyslać pare płytek z
    drutami w stanie "surowym, ale polutowanym" do Chin. Ilość detaliczna, 4
    sztuki. Nadawca osoba prywatna, odbiorca też.

    No i teraz w związku z wątkiem z oscyloskopami zachodzę w głowę czy ktoś
    mi (im) to może oclić? Mogą być problemy? Transport chyba DHL.

  • 2. Data: 2011-08-14 20:31:49
    Temat: Re: [OT] Elektronika *do* Chin
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały zamierza wyslać drewno do lasu:

    > Konkretnie chcę wyslać pare płytek z drutami w stanie "surowym,
    > ale polutowanym" do Chin. Ilość detaliczna, 4 sztuki. Nadawca
    > osoba prywatna, odbiorca też.

    To ja się pochwalę może. Kiedyś dzwonili do nas z Ministerstwa
    Współpracy Gospodarczej z Zagranicą (czyli że dawno to było)
    z taką wiadomością, że wykryli jeden jedyny przypadek eksportu
    elektroniki z Polski do Japonii.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2011-08-14 22:45:07
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    No, a czym chciałeś się pochwalić?

    JK

  • 4. Data: 2011-08-15 07:04:57
    Od: "MiSter" <B...@W...PL>

> [...]
    > Współpracy Gospodarczej z Zagranicą (czyli że dawno to było)
    > z taką wiadomością, że wykryli jeden jedyny przypadek eksportu

    No nie przesadzaj.

    MiSter