  • Data: 2010-03-05 11:19:46
    Temat: [OT] Do frakcji śląskiej - prośba o pomoc.
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.
    Potrzebuję znaleźć (w okresie od przyszłego weekendu do prawie końca
    czerwca) w miarę tanie i schludne miejsce noclegowe na czas weekendów
    (tryb sobotnio-niedzielny, jedna noc).
    Zachciało mi się robić studia podyplomowe u Was (Sosnowiec) to teraz
    muszę szukać miejsca do spania - nie opłaca mi się po prostu wracać na
    noc do domu. Do tej pory spałem w akademiku UŚ, jednakże od marca takiej
    możliwości już nie będzie (a szkoda, bo fajnie było ;) - mają remont i
    kłopot z zakwaterowaniem studentów studiow stacjonarnych. Możecie
    wspomóc mnie jakimiś namiarami na jakieś hostele, kwatery, czy inne
    wynalazki gdzie mógłbym w prawie każdy weekend (tylko co jakiś czas mam
    wolne) przespać się w pokoju jednoosobowym w normalnych warunkach, nie
    płacąc przy tym majątku? Lokalizacja nie jest najważniejsza (oczywiście
    im bliżej Sosnowca tym lepiej) - i tak jeżdżę autem, wiec dojadę sobie
    gdzie trzeba.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.