  • 1. Data: 2015-12-09 16:45:18
    Temat: ON 3,97zł
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

    :)

  • 2. Data: 2015-12-09 17:31:25
    Temat: Re: ON 3,97zł
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.12.2015 o 16:45, twistedme pisze:
    > U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!
    sam wpisz miasto

  • 3. Data: 2015-12-09 18:10:47
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!

    Wniosek ?.

    Kibicuj Putlerowi i AlBassadowi w Syrii, to żydostwo z Goldman Sachs będzie
    miało jeszcze długo zakaz robienia baniek spekulacyjnych na ropie. Dopóki
    obamiasty nie dokopie Putinowi i nie rozłoży go całkowicie na łopatki
    doputy szejkowie z Arabii Saudyjskiej i ISIS będą musieli sprzedawać ropę za
    pół darmo.

    Endriu

  • 4. Data: 2015-12-09 18:11:00
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > sam wpisz miasto

    100/100 ;)

  • 5. Data: 2015-12-09 18:16:37
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > ropie. Dopóki obamiasty nie dokopie Putinowi i nie rozłoży go
    > całkowicie na łopatki doputy szejkowie z Arabii Saudyjskiej i ISIS będą

    No właśnie Putin myśli, że będąc w tak zwanej koalicji przeciw
    "terrorystom" spowoduje, że zdobędzie zaufanie i ropa pójdzie do góry
    ale na całe szczęście idzie w dół i mimo wysokiego dolca na stacjach spada.
    Pb95- 4.16zł

  • 6. Data: 2015-12-09 18:34:48
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-12-09 18:16, Czesław Wiśniak wrote:
    > Pb95- 4.16zł

    Ropa jest tania... zawsze była.
    Jaki % w cenie na stacji paliw to ropa?
    To rząd nas okrada a Wy tu o jakichś Putinach i ISIS...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2015-12-09 18:44:03
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > "terrorystom" spowoduje, że zdobędzie zaufanie i ropa pójdzie do góry
    > ale na całe szczęście idzie w dół i mimo wysokiego dolca na stacjach spada.

    Terroryści z ISIS to byli iraccy sunniccy genarałowie od Saddama (którzy za czasów
    Saddama trzymali większość szyicką za mordę), którzy jakimś cudem przeżyli I i II
    wojnę iracką, i teraz przeszli na stronę Ameryki.

    https://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2015/12
    /rzucic582-sic499-hassan-na-sc582abszego.gif?w=320

    Endriu

  • 8. Data: 2015-12-09 19:48:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.12.2015 o 18:10, Endriu pisze:

    > Kibicuj Putlerowi i AlBassadowi

    Moskwa, Damaszek, reszta nie wiem. wygrałem coś?

  • 9. Data: 2015-12-09 19:50:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat panu Putinowi wisi i powiewa bycie dobrze postrzeganym ze jest w koalicji.
    Rosja jako jedyna bombarduje na zlecenie syryjskiego rzadu i bierze za to kase. Na
    dodek ma rezerwe w cenie ropy bo sredni koszy wydobycia i przeslania barylki wychodzi
    u nich na poziomie dziesieciu dolarow. Trzykrotne bicie na cenie to gorzej niz
    dziesiecio krotne ale i tak niezle. Malo kto wie ze polowe wydobywanej ropy i gazu
    Rosja zuzywana na wlasne potrzeby. Czyli ze u nich ze wzgledu na tanie surowce
    energetyczne gospodarka dostala bodziec do rozwoju. Na dodatek w centralnie
    sterowanej rosyjskiej gospodarce rynkowej rzad ma wplyw na to jakie dzialy maja sie
    rozwijac. Od dawna sa samowystarczalni zywnosciowo. Importowali tylko artykuly
    luksusowe bodz u nich ze wzgledow enonomicznych nieoplacalne zeby produkowac. Oni nie
    potrzebuja wojny zeby zniszczyc jakies panstwo. Bez wojny zniszczyli przemysl
    turystyczny w Egipcie i Turcji. W Turcji dolozyli jeszcze galezi przemyslu
    spozywczego produkujacego kurczaki warzywa i owoce. Gdyby mieli jakiekolwiek problemy
    zywnosciowe to by nie nalozyli na Turcje sankcji. Wszystko co Rosji nie zabije ja
    wzmacnia.

  • 10. Data: 2015-12-09 20:05:01
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Akurat panu Putinowi wisi i powiewa bycie dobrze postrzeganym ze jest w
    koalicji.....

    Idź wytrzeźwiej