  • 1. Data: 2011-07-28 23:27:18
    Temat: OC w TUZ?
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    Po kawie u multiagenta ubezpieczeniowego zawarłem umowę z Towarzystwem
    Ubezpieczeń Wzajemnych (skrót o dziwo TUZ). Składka roczna za
    OC+AC+Assistance wyszła niższa, niż samo golutkie OC w firmie następnej
    w kolejce. Czy ktoś z szanownych Grupowiczów przećwiczył działanie TUZ
    w praktyce?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-28 23:39:27
    Temat: Re: OC w TUZ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Jul 2011 23:27:18 +0200 osobnik zwany M1SLQ
    wystukał:

> [...]
    > OC+AC+Assistance wyszła niższa, niż samo golutkie OC w firmie następnej
    > w kolejce. Czy ktoś z szanownych Grupowiczów przećwiczył działanie TUZ

    jeśli samo OC to nie Twoje zmartwienie
    jeśli z AC to nie mam pojęcia co cię czeka

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-07-28 23:43:25
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

> [...]

    > OC+AC+Assistance wyszła niższa, niż samo golutkie OC w firmie następnej

    > w kolejce. Czy ktoś z szanownych Grupowiczów przećwiczył działanie  TUZ

    jak "zawarłeś" to juz pozamiatane. ALe przeczytaj sobie dkładnie warunki ogólne
    (OWU) tego ubezp AC i assistance i zastanów sie co z tego wynika.Bo IMHO cudów
    nie ma i o ile w OC pal diabli, tylko cena istotna, to AC - zapewne masz
    moooooocno okrojone (mozliwe ze nawet brakuje jakichs głownych opcji jak
    kradziez lub szkoda częściowa w wyniku wypadku). NIe kieruj sie tym co agent
    gada, tylko tym co tam jest napisane - unikniesz byc moze niespodzianek w
    przyszłości, a my - kolejnego utyskiwania ze ubezpieczyciele oszukują

    PS
    tez jestem na etapie selekcji ubezpiczycieli, mam ustalony minimalny zestaw
    opcji i pokrytych ryzyk i o ile ceny "z reklam" bywają atrakcyjne, to za
    totalnego golca (w AC oczywiscie). Jak to sie dozbroi, to ceny są juz mooocno
    porównywalne między ubezpiczycielami

  • 4. Data: 2011-07-29 02:04:28
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > o ile w OC pal diabli, tylko cena istotna, to AC - zapewne masz
    > moooooocno okrojone (mozliwe ze nawet brakuje jakichs głownych opcji
    > jak
    > kradziez lub szkoda częściowa w wyniku wypadku).

    Zależało mi tylko na OC, a że dopchnęli jeszcze AC na którym mi nie
    zależy, to wziąłem bez pytania, bo i tak taniej. Pomyślałem sobie, że
    skoro już jest, to pozwolę sobie zapytać, czy to coś warte w praktyce, w
    tym towarzystwie.

    Pozdrawiam!

  • 5. Data: 2011-07-29 09:41:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-07-29 02:04, M1SLQ pisze:

> [...]
    > zależy, to wziąłem bez pytania, bo i tak taniej. Pomyślałem sobie, że
    > skoro już jest, to pozwolę sobie zapytać, czy to coś warte w praktyce, w

    Mimo wszystko przeczytaj OWU. I zacytuj na grupie co lepsze kawałki. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2011-07-30 12:32:28
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 28-07-2011 o 23:27:18 M1SLQ <m...@m...o2.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > OC+AC+Assistance wyszła niższa, niż samo golutkie OC w firmie następnej
    > w kolejce. Czy ktoś z szanownych Grupowiczów przećwiczył działanie TUZ

    Była sobie szkoda, sprawca był ubezpieczony właśnie w TUW.

    Długo trwało zanim wypłacili kasę warsztatowi (duża suma), ale zapłacili
    też mi za wymianę tablicy.

    Więc trudno powiedzieć, może być OK, może i będą problemy. Spróbuj :D