  • 11. Data: 2013-04-07 18:50:56
    Temat: Re: OC na 1 miesiąc i to po zmarłym?
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-04-06 06:35, Liwiusz pisze:

    > W tym sęk, że się nie da.

    Czego się nie da?
    Mając dowód własności (umowa KS czy np decyzja spadkowa) można
    ubezpieczyć OC pomimo nieprzerejestrowania auta na siebie.

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 12. Data: 2013-04-07 19:03:28
    Od: <6...@6...190328.invalid> (Tom N)

    ZIWK w

    > Czego się nie da?
    > Mając dowód własności (umowa KS czy np decyzja spadkowa) można
    > ubezpieczyć OC pomimo nieprzerejestrowania auta na siebie.

    Ale na minimum rok

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2013-04-07 22:51:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czego się nie da?

    No właśnie.
    Ja tam zawsze ubezpieczam auto firmowe nie będące moją własnością i się da.

  • 14. Data: 2013-04-07 23:13:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-07 22:51, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie.
    > Ja tam zawsze ubezpieczam auto firmowe nie będące moją własnością i się da.

    Na miesiąc?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2013-05-10 14:21:36
    Od: Dezeusz <l...@g...pl>

    W dniu 2013-04-05 21:39, Marcin Jan pisze:

> [...]

    Mnie się wydaje, że większość handlarzy sprzedaje bez
    przerejestrowywania, a na umowach często podpisują się za poprzedniego
    właściciela :)

    > akurat ostatniego nie musi robić tj. przerejestrowywać na siebie.
    > Zresztą współcześnie nie trzeba lecieć do sądu, postępowanie spadkowe
    > szybko i niestety drogo można zrobić u notariusza.

    Samo poświadczenie dziedziczenia to chyba specjalnie drogie nie jest -
    OIDP 100 zł (natomiast inne operacje "przy okazji" - te już mogą
    kosztować więcej)

    Niestety, nie zawsze można załatwić sprawę u notariusza, sprawa musi być
    OIDP stosunkowo prosta. No i muszą się stawić wszyscy spadkobiercy, mieć
    wszystkie papiery (brrr, trochę tego jest:
    http://notariusz-centrum-warszawa.pl/poswiadczenie-d
    ziedziczenia.htm)

    Pozdr
    Dezeusz