  • 31. Data: 2012-04-04 22:25:10
    Temat: Re: OC
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4f7cab07$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2012-04-04 18:43, ErgoSum pisze:
    >
    > Wpisuje za co, ile dalem i wysylam im przelewem/bonkiem - nikt sie nie
    > czepia o wysokosc wpisanej kwoty :)

    Zaimponowales. Szacun.

    erg

  • 32. Data: 2012-04-04 22:26:56
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 22:25, ErgoSum pisze:

    > Zaimponowales. Szacun.

    Wzruszylem sie. Ale niestety to wymyslil ten pustak Jacot, dawno temu. I
    pisal tu o tym, wiec skopiowalem rozsadne podejscie :->

    pozdr
    newrom

    --
    RD07 - sprzedam.
    Hornet - sprzeda

  • 33. Data: 2012-04-04 22:30:47
    Od: duddits <p...@R...tv>

    > hehe, akurat :)

    http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,11361576,Konie
    c_tanich_polis_OC__Za_to_obsluga_na_europejskim.html

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 34. Data: 2012-04-04 22:56:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 22:30, duddits pisze:

    > http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,11361576,Konie
    c_tanich_polis_OC__Za_to_obsluga_na_europejskim.html

    No. Wpisz sobie 'rzad doklada do" i znajdziesz mase publikacji
    gazecianych do czego to nasz rzad doklada :)
    Wpisz sobie 'rolnik doplaca do" i zobaczysz ze mamy miliony dobrodziejow
    co nam do wszystkiego dokladaja :)
    a PZU mial zysku 2,35 mld zł (tak, wiem ze to nie tylko OC). Kiedys np
    Allianz mial fajne cenowo AC pod warunkiem wykupienia u nich OC. OC bylo
    +- 2,5x drozsze niz w PCU. W tym samym okresie AC w PZU bylo duuuuzo
    drozsze i baaaardzo trudno dostepne (pomijam pojazdy do 5 lat).
    Czyli co, Allianz dokladal do AC motocykli (AFAIR 600zl vs 1500zl w pzu)
    a zarabial na OC ? :-)
    PZU jak kazdy ubezpieczyciel ubezpiecza siebie i patrzy zeby wydymac
    klienta. Jak sie nie da na gownianej kwocie odszkodowania, to chca na
    wysokiej stawce OC.
    A co do tej taniosci stawki w PL to ja chetnie zaplace tyle samo %
    sredniej krajowej pensji ile placi Niemiec, Francuz czy inny Czech.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - sprzedam.
    Hornet - sprzeda

  • 35. Data: 2012-04-05 09:24:57
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <y...@g...pl>

    W dniu 04.04.2012 01:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Swoją drogą - czy nadal PZU ma najniższe stawki?

    Mnie LINK4 zaproponował stawkę porównywalną z PZU, a że mam u nich auto
    to jeszcze jakąś tam zniżkę.

  • 36. Data: 2012-04-05 15:54:50
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    > Swoją drogą - czy nadal PZU ma najniższe stawki?

    W marcu przedluzalem ubezpieczenie i zrobilem wywiad. Wyszlo mi, ze Link4
    dalo mi najlepsza oferte oprocz PZU. PZU bylo 10 PLN tansze, natomiast jak
    sie dowiedzialem ile mam cyrkow narobic aby przedluzyc u nich ubezpieczenie
    to wolalem wyslac mail o rezygnacji i przez telefon zamowic nowe bo wymagali
    ode mnie miliona roznych bzdurnych papierow i jezdzenia po oddzialach.

    Pozdr
    Jaro

  • 37. Data: 2012-04-05 15:56:57
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2012-04-03 21:53, AZ pisze:

    > ZTCW nie obejmuje ona polis zawartych przed tą dątą.

    Ah masz rację!

    mp.

  • 38. Data: 2012-04-05 16:00:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/05/2012 03:54 PM, Jaro wrote:

> [...]
    > ode mnie miliona roznych bzdurnych papierow i jezdzenia po oddzialach.

    He? U mnie przysyłają polisę + druczek do domu i trzeba tylko opłacić.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2012-04-06 17:12:51
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Wzruszylem sie. Ale niestety to wymyslil ten pustak Jacot, dawno temu. I
    >pisal tu o tym, wiec skopiowalem rozsadne podejscie :->

    A tera to ja sie wzruszylem;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10