  • 11. Data: 2012-04-04 09:08:31
    Temat: Re: OC
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-04 01:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Swoją drogą - czy nadal PZU ma najniższe stawki?

    Nie. Zaplacilem ostatnio 106 pln przy znizkach 55% co daje 235 pln
    stawki wyjsciowej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2012-04-04 10:12:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 07:21 AM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Przedwczoraj moja dzwonila do agentki pizetju i ta dala jej cene wyzsza
    > niz link4 w ktorym hornet jest ubezpieczony.

    Zadzwón do Proamy ;-) Jak ja zadzwoniłem to mi babeczka powiedziała:
    proszę pana, mamy takie stawki, że napewno pan nie kupi, niech pan idzie
    do pzu oni maja najtaniej. Mi w PZU z bodaj 30% zniżki wyszło 160 PLN.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-04-04 10:26:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 10:12, AZ pisze:

    > Zadzwón do Proamy ;-)

    Ja wiem ze Ty masz kawasaki, znaczy nie myslisz logicznie. Ale mnie
    zalezy zeby znalezc OC najtaniej, nie najdrozej :)

    > do pzu oni maja najtaniej.

    Nie maja. Pisalem przecie.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - sprzedam.
    Hornet - sprzeda

  • 14. Data: 2012-04-04 10:39:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 10:26 AM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Ja wiem ze Ty masz kawasaki, znaczy nie myslisz logicznie. Ale mnie
    > zalezy zeby znalezc OC najtaniej, nie najdrozej :)

    Specjalnie dla Ciebie dałem emota na końcu a i tak nie zrozumiałeś.

    > Nie maja. Pisalem przecie.

    To ile płacisz w linku i z jakimi zniżkami?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-04-04 10:49:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.04.2012 09:08, Kuczu pisze:

    > Nie. Zaplacilem ostatnio 106 pln przy znizkach 55% co daje 235 pln
    > stawki wyjsciowej.

    Ciekawe... Zeszłego lata zapłaciłem 86zł, choć z uwagi na małe "puk"
    samochodem zszedłem z 60% na 50%.

  • 16. Data: 2012-04-04 10:49:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.04.2012 07:21, Roman Niewiarowski pisze:

    > Przedwczoraj moja dzwonila do agentki pizetju i ta dala jej cene wyzsza
    > niz link4 w ktorym hornet jest ubezpieczony.

    Ale samo OC czy OC+AC?

    Bo stawki AC w PZU faktycznie są chore - ostatnio chcieli ode mnie
    jakieś ćwierć wartości.

  • 17. Data: 2012-04-04 10:54:57
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 10:39, AZ pisze:

    > To ile płacisz w linku i z jakimi zniżkami?

    za horneta placi wlascicielka tegoz. Dostala oferte z link4 (tam byl
    ubezp przez poprzedniego wlasciciela), zadzwonila do pzu zeby sie
    dowiedziec ile chca. Uslyszala kwote wyzsza niz w link4.
    Nie ma tu znaczenia czy ma zwyzki czy znizki (nie pamietam nawet).
    Moral z tego taki ze musze sprawdzic kiedy mi sie konczy oc na drz, zeby
    spierdolic z pzu do link4.
    Prosciej nie potrafie :-)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - sprzedam.
    Hornet - sprzeda

  • 18. Data: 2012-04-04 10:56:09
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 10:49, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale samo OC czy OC+AC?

    W topicu jest samo OC czy OC + AC ?

    PS. o NNW tez nic w topicu nie widze!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - sprzedam.
    Hornet - sprzeda

  • 19. Data: 2012-04-04 11:25:23
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

    > tak jak pisali przedmówicy - i masz na to 30 dni
    > a na US - 14dni

    Kilka lat mnie ominelo, wiec musialem sobie odswiezyc sprawe.
    Jest teraz tak - najpierw skarbowka i wypelnienie deklaracji PCC-3
    (http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_pod
    atkowe/2007_pl/interaktywne/pcc_3.pdf)
    w ktorej trzeba wpisac swoje dane, wartosc zakupu (ktora i tak weryfikuja wg
    wlasnego katalogu i mi dolozyli prawie 3kzl mimo ze wpisalem prawde),
    obliczasz 2% podatku i dane moto. Placisz od razu w kasie. Dla "ulatwienia"
    wszystkim, kasa w moim miescie czynna jest tylko do 13:00 (tu nic sie nie
    zmienilo).
    Dalej do w. Komunikacji. Tutaj wszystkie dokumenty (co ciekawe w ogole nie
    sprawdzaja wplaty ze skarbowki - kobita powiedziala mi ze jak nie zaplacone
    to skarbowka bedzie scigac. I slusznie) od moto, wniosek o rejestracje,
    umowa, tablica rejestracyjna. W moim pierwszym podejsciu odprawiono mnie z
    kwitkiem, poniewaz okazalo sie ze dwa dni wczesniej skonczyl sie przeglad,
    wiec musialem najpierw jechac do SKP. Za drugim razem poszlo git. Oplata
    okolo 90zl.
    Z polisa OC jest tak, ze trzeba isc do ubezpieczyciela i zrobic cesje na
    siebie. Moto mialo OC w PZU i tak tez przepisalem - zrobili od reki.

    erg

  • 20. Data: 2012-04-04 11:46:09
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-04-04 11:25, ErgoSum pisze:
> [...]
    > wlasnego katalogu i mi dolozyli prawie 3kzl mimo ze wpisalem prawde)...

    Podobno można ominąć podatek od czynności cywino-prawnych
    dokonując kupna/sprzedaży za granicą.

    http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/podatek-za-za
    kup-auta-mozna-obejsc-ale-ludzie-sie-boja

    pozdrawiam
    ursyn