  • 11. Data: 2012-04-18 12:56:28
    Temat: Re: O motorach było to teraz o kask zapytam
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Apr 2012 22:24:56 +0200 osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    > Ten z szyba co lezy teraz za krzeslem przy lodowce,

    a nie na bankomacie? ;)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 12. Data: 2012-04-18 20:40:15
    Od: siinski <j...@g...com>

    No i całą dyskusję mali-Kuczu można podsumować twierdzeniem że "gadaj
    z dupą to cię osra"

  • 13. Data: 2012-04-19 18:55:39
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "mali" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    Tak więc słucham waszych opinii na temat kasków do jazdy na motorze
    klasy CBR-RR lub GSX-R. wazne dla mnie sa takie sprawy jak
    -

    jak klienci przyjezdzaja z kaskami to czesto o nich rozmawiamy, i dominuja
    opinie o szoju i szubercie jako najlepsze.. ze wzgledu zawodu wole jednak
    nolany i szuberty bo rozkladaja sie na czesci pierwsze, do nolanow sa
    problemy z czesciami

  • 14. Data: 2012-04-19 20:03:12
    Od: mali <m...@g...com>

    On 19 Kwi, 18:55, "maverik" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > opinie o szoju i szubercie jako najlepsze.. ze wzgledu zawodu wole jednak
    > nolany i szuberty bo rozkladaja sie na czesci pierwsze, do nolanow sa

    Teraz mi to mówisz?

    Nabyłem Shoei'a XR1100 zobaczymy jak to będzie. Przymierzałem tez C3 i
    SR1

    padło na shoeie