  • 1. Data: 2010-07-19 17:19:12
    Temat: Numer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużej
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Jak można najtańszym sposobem mieć działający numer w orange? Zależy mi
    tylko na odbieraniu smsów. Wiem, mógłbym przekopać wszystkie oferty i
    regulaminy, ale lepiej Was zapytać ;]

    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2010-07-19 18:32:32
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > Jak można najtańszym sposobem mieć działający numer w orange? Zależy mi

    wefresz

    jk

  • 3. Data: 2010-07-19 20:36:28
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    A musi być Orange bo jeśli nie to i tylko do odbierania to może
    Tak-Tak

    Ważność konta
    Połączenia wychodzące do: 01-01-2030

    Damian

  • 4. Data: 2010-07-20 08:03:57
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 19:19:12 +0200, Marcin Kocur napisał(a):

    > Jak można najtańszym sposobem mieć działający numer w orange? Zależy mi
    > tylko na odbieraniu smsów. Wiem, mógłbym przekopać wszystkie oferty i
    > regulaminy, ale lepiej Was zapytać ;]

    Dowolny prepaid (np. POP) po doładowaniu za 25 zł będzie odbierał smsy
    przez pół roku. Za 40 zł przez rok https://doladowania.orange.pl/

    Technolog

    www.reklamisko.com - gdzie obrywa się kiepskim reklamom

  • 5. Data: 2010-07-20 08:41:45
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "Negro" <3...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wefresz

    czytac umiesz?

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 6. Data: 2010-07-20 11:18:16
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Damian Niusy napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

    > A musi być Orange bo jeśli nie to i tylko do odbierania to może
    > Tak-Tak
    >
    > Ważność konta
    > Połączenia wychodzące do: 01-01-2030

    Hmm, a to jest ciekawe. Z tego co mi się udało wyszukać nieaktywowane
    startery pokazują tyle w i-BOA. Ale z takiego nieaktywowanego startera
    da się odbierać smsy? Jak to dokładnie działa, bo na stronie ery nie
    chwalą się tym :>

    A co z nieaktywowanym starterem orange? Może to proste pytania, ale moja
    kariera z komórkami zaczęła się od Play Fresh.

    Marcin Kocur

  • 7. Data: 2010-07-20 13:54:05
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

> [...]
    > startery pokazują tyle w i-BOA. Ale z takiego nieaktywowanego startera
    > da się odbierać smsy? Jak to dokładnie działa, bo na stronie ery nie

    U mnie działa i to bardzo dobrze. TT kupiłem tylko po to aby dostać kartę
    kredytową Polbank-ERA.
    Nie aktywowana to znaczy nie wykonałem żadnej rozmowy ani nie korzystałem z
    innych usług tzn. sprawdzanie stanu konta sms itp.
    Z banku konsultanci do mnie dzwonili bez przeszkód inni też, SMS z
    transakcji kartą też ładnie przychodzą, 2 sekudy po już był :)

    Wcześniej kupiłem Play Fresha i tam tylko można było odbierać SMS :(
    Miałem zamiar kupić Heya ale wolałem nie ryzykować bo w banku mogli się za
    bardzo rzucać że to nie Era :)

    > A co z nieaktywowanym starterem orange?

    Tego jeszcze nie testowałem :)

    Damian

  • 8. Data: 2010-07-20 14:18:49
    Od: z...@o...pl

    > Tego jeszcze nie testowałem :)

    testowałem. Po jakimś czasie szlag trafia starter

    wg gróźb orangutana, po 30 dniach od zamówienia

    być może potem wydłużają termin albo i nie,
    w każdym razie zamówione w sierpniu 2009 startery
    już nie działają i są zupelnie martwe

    wniosek: nieaktywowane orange nie nadaje się do ww. celu

  • 9. Data: 2010-07-20 14:39:26
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w każdym razie zamówione w sierpniu 2009 startery
    > już nie działają i są zupelnie martwe
    >
    > wniosek: nieaktywowane orange nie nadaje się do ww. celu

    przypusczzam ze specjalnie uwalaja by nie handlowac fajnymi numerami w
    bezplatnych starterach na allegro

    Tak swoja droga kiedy ja zamialem darmowy starter (z ktorego zrobilem
    abonament) moglem wybrac
    numer np 507-833-006 numer o wiele gorszy w gadu air jest traktowany jako
    zloty :)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 10. Data: 2010-07-20 16:33:27
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Tak swoja droga kiedy ja zamialem darmowy starter (z ktorego zrobilem
    > abonament) moglem wybrac
    > numer np 507-833-006 numer o wiele gorszy w gadu air jest traktowany
    > jako zloty :)

    E, bo po prostu nie rozgryzłeś logiki, jaką kierują się przy uznawaniu
    numerów za złote.

    --
    Grzexs