  • 31. Data: 2016-11-18 09:34:21
    Temat: Re: Nowych drog "na razie" nie bedzie?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > A jak tak PIS bedzie dawal w pierwszej kolejnosci na dzieci, to mu sie
    > bezrobocie zrobi wsrod drogowcow :-)
    >
    > J.

    Ale zmniejszy w innych branżach - no chyba że te 500 zł pójdzie do
    skarpety...
    T.

  • 32. Data: 2016-11-18 09:38:11
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Generalnie po podjęciu decyzji o budowie drogi (mam na myśli jakiś
    > kilkudziesiecokilometrowy odcinek, a nie 1200 m u wujka Mietka za miedzą)
    > do oddania drogi do użytku mijają ok. 4 lata. Więc te 20 km to zasług
    > poprzedniego rządu. Proszę zobaczyć, kiedy oddano najwięcej km dróg i
    > wyciągnąć bardziej prawidłowe wnioski :-)
    > Ps. A to nie jest tak, że poprzedni rząd już wszystkie wybudował i więcej
    > nie potrzeba? :-)))
    > T.

    teraz to trzeba te zamknąć i zrobić nowe bo te są beee....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 33. Data: 2016-11-18 09:41:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-11-17 o 18:05, Skolmi pisze:
    > Jak ktoś myśli, że to, co po 2000 r. zbudowali koncesjonariusze i państwo,
    zbudowali za "własne" pieniądze, to niech spojrzy na końcówkę 33 i początek 34 strony
    tego:

    > http://www.finanse.mf.gov.pl/c/document_library/get_
    file?uuid=86694a08-8624-46f7-8f11-c562d99d806e&group
    Id=766655

    > Fajnie, że to, co jest, ale powstało to prawie wyłącznie z długu. I każdy kolejny
    odcinek A lub S powstanie wyłącznie z dalszego zadłużania się.

    > W 2013 r. KFD miał już "zbankrutować", ale zmieniło się ustawę i niespłacalny
    spłacono kolejnym.

    Mamy kilkaset km autostrad, czasem wielokrotnie przepłaconych (odcinek
    S8 w Warszawie droższy niż w górzystej Chorwacji) no i bilion zł
    długu... To tak, jakby bezrobotny cały zasiłek wydał na iPada, a na
    kolejny zakup - iPhona, zaciągnął kolejny kredyt...
    T.

  • 34. Data: 2016-11-18 09:43:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Nov 2016 09:34:21 +0100, w <582ebd0e$0$654$65785112@news.neostrada.pl>,
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

    > Ale zmniejszy w innych branżach - no chyba że te 500 zł pójdzie do
    > skarpety...

    500+ przeważnie idzie do skarpety, ewentualnie na 10-letnie samochody z
    Niemiec.

  • 35. Data: 2016-11-18 09:55:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Nov 2016 09:41:08 +0100, w <582ebea6$0$654$65785112@news.neostrada.pl>,
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

    > Mamy kilkaset km autostrad, czasem wielokrotnie przepłaconych (odcinek
    > S8 w Warszawie droższy niż w górzystej Chorwacji)

    Jak ja lubię takie bzdury...

  • 36. Data: 2016-11-18 13:40:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co, brales lapowki od tych co budowali autostrady i sie bronisz ze to nie Twoja
    reka?

  • 37. Data: 2016-11-18 14:21:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Nov 2016 04:40:22 -0800 (PST), w
    <2...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > A co, brales lapowki od tych co budowali autostrady i sie bronisz ze to nie Twoja
    reka?

    Ty brałeś, przecież ciebie chronię gamoniu.

  • 38. Data: 2016-11-18 16:54:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

    >500+ przeważnie idzie do skarpety,

    Watpie. Raczej to przewaznie jest wydawany.
    A nawet jesli "idzie do skarpety" - jesli to konto w banku, to bank
    udzieli je jako kredyt ..

    > ewentualnie na 10-letnie samochody z Niemiec.

    Ale tu nasz rzad ma propozycje polepszenia sytuacji :-)

    Poza tym wtedy rodzice kolejne 500 wydadza na paliwo, a rzad ma z tego
    ~60% ...

    J.

  • 39. Data: 2016-11-18 17:00:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup

> [...]
    >kilkudziesiecokilometrowy odcinek, a nie 1200 m u wujka Mietka za
    >miedzą) do oddania drogi do użytku mijają ok. 4 lata. Więc te 20 km

    A takze wina - jakby wiecej zaczal, to Pis wiecej by "oddal".

    > Proszę zobaczyć, kiedy oddano najwięcej km dróg i wyciągnąć bardziej
    > prawidłowe wnioski :-)

    Dosc duzo zrobiono/oddano w latach 2011-2014.
    To chyba zasluga prezydeta Dutkiewicza ... z Wroclawia i trzech
    innych.
    Jakby sie nie porywali motyka na slonce i nie wymyslili Euro, to by
    tych drog chyba troche wolniej przybywalo.
    Bo z drugiej strony sie otworzyly unijne kurki, to by drog przybywalo.

    >Ps. A to nie jest tak, że poprzedni rząd już wszystkie wybudował i
    >więcej nie potrzeba? :-)))

    No jak, nawet plan inwestycyjny na Euro 2012 nie jest jeszcze
    wykonany.

    J.

  • 40. Data: 2016-11-18 17:13:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-11-17 o 16:14, J.F. pisze:
    >>> 2. Inne kraje, te które stać są po prostu bogatsze od naszego

    >Za swoje, czy za unijne pieniądze?
    >Ja nie wiem, ale obstawiam, że tak jak u nas - głównie za unijne.

    Tez tak mysle, ale ... oni do UE dolaczyli w 1986, a w latach 90-tych
    juz troche tego mieli.
    Trzeba by odszukac.

    Z drugiej strony - nam UE dofinansowala A4 przed 2004.

    >Dlatego nie ma co budować za dużo kosztownych w utrzymaniu dróg, bo
    >potem będą straszyły rozsypujące się autostrady. Lepiej mniej, to
    >może starczy na łatanie większych dziur.

    Wolisz jechac po rozsypujacej sie autostradzie, czy po rozsypujacej
    sie zwyklej drodze ?

    Mnie autostrada obrzydla dopiero w wieku ~75 lat. Wieku autostrady.
    Po odcinku Legnica -Olszyna w 2014 juz sie prawie nie da jechac.
    10 lat wczesniej byl jeszcze znosny ... a moze auto bylo lepsze :-)

    J.