  • 11. Data: 2010-05-02 18:01:12
    Temat: Re: Nowy telefon - wyliczenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JoteR j...@p...pl ...

    > Nie, to nie jest problem Play. To jest problem użytkowników innych
    > sieci, którzy dają się ryćkać swoim operatorom bez wazeliny.

    w sumie masz racje.
    Bedzie play.

    a zatem moge sobie pozwolic na troche inny telefon.
    Czy ktos uzywa Mnia Light (GT-B7300) i byłby w stanie okreslic czy:
    - bez problemu mozna zgrac *wszystkie* ustawienia telefonu na Pc i potem to
    odtworzyc
    - czy mozna tworzyc grupy w ksiazce i potem do grup przypisac np. dzwonki?
    - jak sprawdza sie dotykowy wyswietlacz? Psuje sie? Widac rysy itd.?
    - czy telefon działa wystarczajaco szybko?
    Jakies inne uwagi?

    Z gory wielkie dzieki.

  • 12. Data: 2010-05-03 16:26:38
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Odpowiedz na

> [...]
    > Czy ktos uzywa Mnia Light (GT-B7300) i byłby w stanie okreslic czy:
    > - bez problemu mozna zgrac *wszystkie* ustawienia telefonu na Pc i potem

    Bezpośrednio na PC to raczej nie. Najpierw trzeba zrobić backupa na karte
    pamięci a potem przegrać go na komputer.

    > - czy mozna tworzyc grupy w ksiazce i potem do grup przypisac np.
    > dzwonki

    Można.

    > - jak sprawdza sie dotykowy wyswietlacz? Psuje sie? Widac rysy
    > itd.? - czy telefon działa wystarczajaco szybko?
    > Jakies inne uwagi?

    Tak. I900. Szybszy i pod każdym względem lepszy niż Lite.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 13. Data: 2010-05-03 23:01:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...nie.ma napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bezpośrednio na PC to raczej nie. Najpierw trzeba zrobić backupa na
    > karte pamięci a potem przegrać go na komputer.

    wystarczy. Fajnie.

    > Można.

    dzieki.

    > Tak. I900. Szybszy i pod każdym względem lepszy niż Lite.

    No ale tez duzo szybciej kasa z konta spada...
    Sorry ale 1000 za telefon to ja nie dam :)

    To jeszcze pytanie o tego lighta - czy dyktafon wydaje z siebie piski przy
    nagrywaniu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 14. Data: 2010-05-04 08:39:27
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    >wystarczy. Fajnie.

    SPB Backup.

    > No ale tez duzo szybciej kasa z konta spada...
    > Sorry ale 1000 za telefon to ja nie dam :)

    Wg ceneo róznica jest około 100zł.
    Największą wadą Lita jest brak modowanego oprogramowania, który robi cuda z
    i900. Chociażby dodaje WM6.5 i MD2 v2 .

    > To jeszcze pytanie o tego lighta - czy dyktafon wydaje z siebie piski
    > przy nagrywaniu?

    Nic nie pika.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 15. Data: 2010-05-05 04:58:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Największą wadą Lita jest brak modowanego oprogramowania, który robi
    > cuda z i900. Chociażby dodaje WM6.5 i MD2 v2 .

    w Play light kosztuje 250zł a i900 jakies 900zł...
    Ale light ma juz WM6,5
    To drugie to nie wiem.

    W kazdym razie chyba jednak bedzie E52.
    Przeraziła mnie mozliwa awaria panelu dotykowego po upadku telefonu - ponoc
    jest duze ryzyko, a mi telefon spada na ziemie srednio raz na 2 tygodnie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis