  • 1. Data: 2011-08-24 23:41:23
    Temat: Nowy parametr w ofertach
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    "średnia wieku właścicieli 75lat" :D

    http://allegro.pl/mercedes-i1781982068.html

    --
    kamil d

  • 2. Data: 2011-08-25 00:01:48
    Temat: Re: Nowy parametr w ofertach
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:j33r6l$42u$1@inews.gazeta.pl...
    > "średnia wieku właścicieli 75lat" :D
    >
    > http://allegro.pl/mercedes-i1781982068.html

    Skoro 90% ofert pochodzi od dziadków, którzy jeżdżą do kościoła,
    to co się dziwisz? Tak samo pewnie by było w przypadku Golfów,
    Civiców, BMW itp.

    Pzdr
    Paweł

  • 3. Data: 2011-08-25 00:40:49
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-08-24 23:41, kamil d pisze:
    > "średnia wieku właścicieli 75lat" :D
    >
    > http://allegro.pl/mercedes-i1781982068.html

    Dla mnie to zadna zaleta. Brzmi tak samo jak telefon komorkowy uzywany
    przez kobiete ;) Kto widzal jak te telefony miela sie w torebce razem z
    kluczami i milijonem innych rzeczy ten wie o co chodzi ;)

  • 4. Data: 2011-08-25 10:29:35
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Skoro 90% ofert pochodzi od dziadków, którzy jeżdżą do kościoła,
    > to co się dziwisz? Tak samo pewnie by było w przypadku Golfów,
    > Civiców, BMW itp.

    w briefie jest wpisana data urodzenia własciciela
    czyli co? fałszują?

  • 5. Data: 2011-08-25 15:38:30
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > w briefie jest wpisana data urodzenia własciciela
    > czyli co? fałszują?

    Nie wiem, nie wnikam, ale sam popatrz, że na podstawie ogłoszeń
    z allegro można odnieść wrażenie, że w Niemczech pierwszy samochód
    ludzie kupują dopiero po 60. ;)

    Paweł

  • 6. Data: 2011-08-25 17:33:38
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-08-25 00:40, lukz wrote:

    > Dla mnie to zadna zaleta. Brzmi tak samo jak telefon komorkowy uzywany
    > przez kobiete ;) Kto widzal jak te telefony miela sie w torebce razem z
    > kluczami i milijonem innych rzeczy ten wie o co chodzi ;)

    dla mnie auto od dziadka również żadna zaleta -
    http://www.youtube.com/watch?v=4pCfmqO197A

  • 7. Data: 2011-08-25 22:17:44
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > "średnia wieku właścicieli 75lat" :D

    ciekawy jest też parametr "parkingowany" :)

  • 8. Data: 2011-08-25 23:22:57
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Nie wiem, nie wnikam, ale sam popatrz, że na podstawie ogłoszeń
    > z allegro można odnieść wrażenie, że w Niemczech pierwszy samochód
    > ludzie kupują dopiero po 60. ;)

    e tam
    po prostu jak wiek jest np. 35 to nie piszą
    i takich ogłoszeń się nie pamięta.

    trzeba tez wziąć pod uwagę że:
    a) społeczeństwo w Niemczech jest starsze
    b) starszych ludzi stać tam na samochód (odwrotnie niż naszych emerytów).

  • 9. Data: 2011-08-25 23:25:12
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-25 17:33, Olo pisze:

    > dla mnie auto od dziadka również żadna zaleta -
    > http://www.youtube.com/watch?v=4pCfmqO197A

    Dla równowagi

    http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0

    PS. Tak, to parkowanie Pandy mierzącej 1,49 w garażu szerokości 1,55.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2011-08-25 23:28:58
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?

    > ciekawy jest też parametr "parkingowany" :)
    parkingowane powinny mieć mniejszy przebieg