-
1. Data: 2010-03-02 10:20:51
Temat: Nowa Multistrada,,,,
Od: Qlfon <r...@l...pl>
Dostałem wczoraj nowy numer Bike i pomimo tego że czułem, z enowa
Multistrada będzie mi się podobać to jak poczytałem głębiej to wiem ze
kiedyś to będzie mój sprzęt. Oby tylko wyróżniała się nie tylko
rozwiązaniami technicznymi i designem ale także jakością...
Ehh, nie ma ktoś 15000 tys funtów na zbyciu?
--
Qlfon, Lublin - w końcu:)
-
2. Data: 2010-03-02 12:05:02
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: Mad <r...@w...pl>
On 2 Mar, 11:20, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
> Dostałem wczoraj nowy numer Bike i pomimo tego że czułem, z enowa
> Multistrada będzie mi się podobać to jak poczytałem głębiej to wiem ze
> kiedyś to będzie mój sprzęt. Oby tylko wyróżniała się nie tylko
> rozwiązaniami technicznymi i designem ale także jakością...
> Ehh, nie ma ktoś 15000 tys funtów na zbyciu?
> --
> Qlfon, Lublin - w końcu:)
moim zdaniem wygląda kozacko, silnik 150KM to naprawdę dużo, a lekkim
terenie można zdjąć do 100 jednym kliknięciem.
wydaje się bezkompromisowa. ciekaw kiedy pokaże się w polskich
salonach. żeby tak jazda próbna.. :)
-
3. Data: 2010-03-02 12:06:18
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: Mad <r...@w...pl>
a kto nie widział, niech zobaczy
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli
/Ducati_Multistrada_1200_reinkarnacja/Czarna_Multist
rada_1200_tyl.jpg.html
-
4. Data: 2010-03-02 12:48:35
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2010-03-02 13:05:02 +0100, Mad <r...@w...pl> said:
> moim zdaniem wygląda kozacko,
A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne
koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoramiennego
wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej
bywało - zapaskudzone tłumikiem.
> silnik 150KM to naprawdę dużo, a lekkim
> terenie można zdjąć do 100 jednym kliknięciem.
Te koła 17" to raczej na baaardzo lekki teren.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
5. Data: 2010-03-02 13:03:14
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: Mad <r...@w...pl>
On 2 Mar, 13:48, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
> On 2010-03-02 13:05:02 +0100, Mad <r...@w...pl> said:
>
> > moim zdaniem wygląda kozacko,
>
> A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne
> koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoramiennego
> wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej
> bywało - zapaskudzone tłumikiem.
>
> > silnik 150KM to naprawdę dużo, a lekkim
> > terenie można zdjąć do 100 jednym kliknięciem.
>
> Te koła 17" to raczej na baaardzo lekki teren.
>
> --
> Pozdrawiam
> de Fresz
wydaje mi się, że konstruktorom nie chodziło o stworzenie enduro,
raczej właśnie takiego "multi" który by sobie radził nieco lepiej na
szutrach niż przeciętny golas. tak przynajmniej interpretuę ten
design. plus za dynamikę i unwersalność - moim zdaniem nieco
rozszerzoną. a może się doczekamy 19" ?
-
6. Data: 2010-03-02 13:12:27
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: n...@s...com
On Tue, 2 Mar 2010 05:03:14 -0800 (PST), Mad <r...@w...pl>
wrote:
>wydaje mi się, że konstruktorom nie chodziło o stworzenie enduro,
>raczej właśnie takiego "multi" który by sobie radził nieco lepiej na
>szutrach niż przeciętny golas. tak przynajmniej interpretuę ten
>design. plus za dynamikę i unwersalność - moim zdaniem nieco
>rozszerzoną. a może się doczekamy 19" ?
Ja tam sie nie znam na tych fikusnych nowosciach, ale nichuchu nie
widze w tym moturze nic uniwersalnego. Raczy jakies supermoto/funbike.
Przednie kolko w tym moturze jest IMVHO karykakuralne, ale moze lepiej
sie dzieki niemu zachowuje na czarnym. Bo na szutry to on raczej nie
byl pomyslany.
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
7. Data: 2010-03-02 13:16:34
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2010-03-02 14:03:14 +0100, Mad <r...@w...pl> said:
>> A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne
>> koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoram
> iennego
>> wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej
>> bywało - zapaskudzone tłumikiem.
>>
>>> silnik 150KM to naprawdę dużo, a lekkim
>>> terenie można zdjąć do 100 jednym kliknięciem.
>>
>> Te koła 17" to raczej na baaardzo lekki teren.
>
> wydaje mi się, że konstruktorom nie chodziło o stworzenie enduro,
> raczej właśnie takiego "multi" który by sobie radził nieco lepiej na
> szutrach niż przeciętny golas. tak przynajmniej interpretuę ten
> design.
Oczywiście że jest to sprzęt grający w lidze z Tigerem, Viadrem czy
dużym V-Stromem, a nie LC8 Adv. czy Bumą Adv. Ale zdjęcie z materiałów
prasowych z ładnym skokiem ma niby działać na wyobraźnię - ciekawi mnie
czy po paru takich skokach sprzęt nadawał się jeszcze do powrotu na
kołach do domu ;-)
> plus za dynamikę i unwersalność - moim zdaniem nieco
> rozszerzoną.
W stosunku do poprzednich Multistrad? Raczej głównie postawili w Ducati
na dynamikę.
> a może się doczekamy 19" ?
Nie sądzę. Przecież nawet w przypadku Bum i KTMów Adv. conajmniej
połowa sprzętów nie opuszcza asfaltu. Tu chodzi bardziej o styl i
marzenia, nie realną użyteczność.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
8. Data: 2010-03-02 13:21:33
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: Mad <r...@w...pl>
, ale nichuchu nie
> widze w tym moturze nic uniwersalnego.[..].
> pozdr
> newrom
no to czym wg ciebie jest uniwersalnosc? albo raczej czego nie mozna
tym motocylkem (oprócz kontrowersyjnych szutrów) ?
-
9. Data: 2010-03-02 13:21:48
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2010-03-02 13:06, Mad pisze:
>
> a kto nie widział, niech zobaczy
> http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli
/Ducati_Multistrada_1200_reinkarnacja/Czarna_Multist
rada_1200_tyl.jpg.html
Kierunki w handbarach ? Odwazne jak na "enduro" w krzoki.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
10. Data: 2010-03-02 13:25:02
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: Monster <a...@o...pl>
W dniu 2010-03-02 13:48, de Fresz pisze:
> A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne
> koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoramiennego
> wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej bywało
> - zapaskudzone tłumikiem.
W Dukatach zawsze było odsłonięte,w poprzedniej nawet bardziej,wydech
był pod siedzeniem,ale pyszczek ma teraz ładniejszy,co do
czterozaworowca w tym modelu mam mieszane uczucia.
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem