  • 11. Data: 2011-06-27 22:56:34
    Temat: Re: Nokia cd
    Od: atm <...@v...pl>

    > HTC idzie na ilość, Apple idzie na jakość i dopracowanie szczegółów.

    Ze stajni HTC mialem tylko Desire i pomijajac razaco mala ilosc pamieci
    na aplikacje nie moge narzekac na ten telefon. Wykonany solidnie, fajny
    design, dobrze lezy w rece.
    Co do szczegolow Appla, nie wychylalbym sie z tym argumentem ;P
    Antena w IP4 na dziendobry, poczatkowe klopoty z WB wIP4,
    problemy bodajze w okolicy 31-1 stycznia z alarmami. Mysle, ze jest tego
    wiecej, ale jako ze nie mam tego sprzetu nie jestem na biezaco.
    Zaczyna mnie jednak draznic coraz bardziej Android; kupilem dzisiaj N8 -
    siermieznosc symbiana swietnie sie sprawdza (przynajmniej dla mnie) w
    typowych zastosowaniach zwiazanych z telefonem.

  • 12. Data: 2011-06-27 23:11:12
    Od: atm <...@v...pl>

    > HTC idzie na ilość, Apple idzie na jakość i dopracowanie szczegółów.

    Z ostatnich dni:
    http://www.tuaw.com/2011/06/25/time-capsule-torn-asu
    nder-no-server-grade-hard-drive-inside/
    i z odpowiednim komentarzem:
    http://applefobia.blox.pl/2011/06/Time-Capsule-ofert
    a-bardzo-specjalna.html
    W wielu wypadkach producenci cos skopia i jest to ewidentna niedorobka,
    jerddnak w przypadku Time Capsule bez dwoch zdan robi klientow w bambuko.