  • 1. Data: 2010-07-13 12:28:21
    Temat: Nokia 6620 i nokia maps
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Wgraem najnowsze mapy do Nokii 6620 classic. Nawigacja znajduje moją pozycję
    i wyznaczam trasę bez połączenia z internetem. Niestety po pokonaniu
    kilkuset metrów otrzymuję komunikat że aby wejśc do sklepu muszę być
    on-line. Jak nie akceptuję to kasuje wyznaczoną trasę. Nie chcę wchodzić do
    sklepu tylkoi dojechać do celu. Da radę coś z tym zrobić?

  • 2. Data: 2010-07-14 17:50:27
    Temat: Re: Nokia 6620 i nokia maps
    Od: peter <p...@p...com>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > muszę być on-line. Jak nie akceptuję to kasuje wyznaczoną trasę. Nie
    > chcę wchodzić do sklepu tylkoi dojechać do celu. Da radę coś z tym zrobić?

    da, wklep ten kod
    roboczo mozesz nazwac dziasiejszy dzien "dniem dziecka"

    CD 6772 0784 8306

    ps.
    kto pierwszy ten lepszy;)

  • 3. Data: 2010-07-16 06:43:56
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    > da, wklep ten kod
    > roboczo mozesz nazwac dziasiejszy dzien "dniem dziecka"
    >
    > CD 6772 0784 8306
    >
    > ps.
    > kto pierwszy ten lepszy;)

    Dzięki! Co to za kod. Wpisałem licencję na jedź europa licencja na 30 dni.
    Co dalej?

  • 4. Data: 2010-07-16 08:20:10
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    > Dzięki! Co to za kod. Wpisałem licencję na jedź europa licencja na 30 dni.
    > Co dalej?

    Chodiz o to że za 30 dni gdzie szukać kodu? Moze jest sposób aby była na
    zawsze.

  • 5. Data: 2010-07-19 17:36:41
    Od: peter <p...@p...com>

    Piotrek pisze:

    > Chodiz o to że za 30 dni gdzie szukać kodu? Moze jest sposób aby była na
    > zawsze.

    Kiedys byl, nokia robila promocje ovi mail i za kazde konto dawala kod
    na miesiac. Wiec wystarczylo zalozyc sobie np 1032 konta i jest prawie
    na zawsze w kontekscie zycia na ziemi;)