  • 1. Data: 2010-01-08 18:43:08
    Temat: Nokia 3310 classic - automatyczne usuwanie notatek
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam,

    czy udało się komuś ustawić telefon nokia 3310 classic aby sam usuwał
    automatycznie notatki (nowe sprawy) po ich zakończeniu?
    Ja notatke dodaję w sposób następujący (Idź do/nowa sprawa) wpisuję temat,
    datę i ustawiam żeby mi dzwoniło o danej godzinie. Stare notatki jednak
    zostają i się kumulują i nie da sie usunąć wszystkich na raz. można każdą z
    nich tylko znaznaczyć jako "Zmień na gotowe" i usunąć zaznaczone. Ale trzeba
    to robić kolejno. Jest jakis sposób? Przez nokia suite - nie ma dostępu do
    notatek (tylko wiadomości i kontakty).

    pozdrawiam,
    Wojtek