  • 21. Data: 2012-06-25 14:57:09
    Temat: Re: No i sie baba uparla :/
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 24 Cze, 19:36, MarcinJM <m...@g...pl> wrote:
    > Clio, 2010, egzemplarz wybrany.
    > Nie potrzebuje porad, potrzebuje odrobiny wspolczucia ;)

    Spoko - siedzisz w remontach to sobie poradzisz i niedługo dopiszesz:
    &clio :-)

    ____
    grzech
    626

  • 22. Data: 2012-06-25 18:04:43
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dobra dobra :)) Kup sobie, pojeździj, pogadamy :P

    Napisz coś więcej :)

    --
    podrawiam
    kml

  • 23. Data: 2012-06-26 05:05:08
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-24 22:11, Grejon pisze:
    > No i w czym problem? Ona chce, ona płaci, ona naprawia :P

    Tu juz tak kolorowo nie jest ;)

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 24. Data: 2012-06-26 09:57:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Clio, 2010, egzemplarz wybrany.
    > Nie potrzebuje porad, potrzebuje odrobiny wspolczucia ;)

    Moja jeździ takim, o klase to lepsze jak Citroen C3. I nic nie skrzypi w
    środku, w C3 to czasami się człowiek czuł jak by mu ktoś za uszami
    styropianem szeleścił.

  • 25. Data: 2012-06-26 09:57:55
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ma dobre reflektory, trochę jest problematyczna wymiana żarówki H7 ale
    > mając przpis z internetu da sie to zrobić samemu

    A może być gorzej niż wymiana żarówek w C3, po stronie kierowcy?

  • 26. Data: 2012-07-04 13:04:57
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak BaX nawija makaron na uszy:

    > A może być gorzej niż wymiana żarówek w C3, po stronie kierowcy?

    R. Modus? ;>

    --
    Dman-666
    AUY ASB