    From: "Jacek" <j...@j...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Niewyrejestrowany samochód
    Date: Mon, 8 Apr 2019 05:21:33 +0200

    Po wczorajszej informacji w TV, że w Polsce ogromna ilość
    samochodów nie została wyrejestrowana, zacząłem się
    zastanawiać czy wyrejestrowałem mojego malucha ponad
    20 lat temu. Sprzedałem go na szrot.
    Czy, a jeśli tak, to jak, można to gdzieś sprawdzić - w Internecie,
    w urzędzie? I co do tego jest potrzebne - wystarczą moje dane,
    niezmienione od tamtej pory, czy potrzebne będą dane samochodu,
    czyli co najmniej nr rejestracyjny? Jeśli to drugie, to będzie mnie
    czekało wielkie szukanie.
    Gdyby się okazało, że jednak nie wyrejestrowałem, to jaka kara
    będzie mnie ewentualnie czekała?

    Pozdrawiam
    Jacek