  • 1. Data: 2009-07-26 19:01:28
    Temat: Nietypowy... problem Radeon vs.GeForce
    Od: Jan <k...@g...com>

    Witam serdecznie. Mam następujący kłopot i proszę o wskazówki czy da
    się go ugryźć, czy też mam zmienić kartę na Radeonika.
    Miałem Radeona X300 i miał on bardzo wygodne, klawisze dostępu-skróty
    i ALT+F5 przełączało mi na TV on, LCD off, zaś ALT+F6 z powrotem mi
    przełączało czyli TV off LCD on. (sam sobie to ustawiłem)
    Niestety, zakupiłem niedawno GeForca 8600 GT Sonic+
    Pobrałem nowe sterowniki lecz niestety nie mają one takiej
    funkcjonalności jak do Radeona (mają fajną zaletę - ustawiłem sobie
    wiatrak na karcie na 28% dzięki czemu nie słychać go).
    Po prostu nic nie może być uruchomione w trybie, hmm jak to
    określić ... Video...? by dało się przełączyć obraz na Telewizor, gdy
    jest inaczej steronik mi nie pozwala. Znacie jakąś receptę....
    Jeśli nie to proszę o info czy Radeonik Asusowy jakiś nowszy niż mój
    poprzedni ma taką funkcjonalność....?
    wielkie dzięki.

  • 2. Data: 2009-07-27 10:22:46
    Temat: Re: Nietypowy... problem Radeon vs.GeForce
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Jan pisze:
> [...]
    > jest inaczej steronik mi nie pozwala. Znacie jakąś receptę....
    > Jeśli nie to proszę o info czy Radeonik Asusowy jakiś nowszy niż mój

    Ja właśnie ze względu na odpowiadającą mi funkcjonalność wyświetlania i
    przełączania się pomiędzy dwoma ekranami używam kart ATI. Na Nvidia nie
    mogłem np ustawić trybu klonowania, gdzie na obu ekranach było okienko z
    filmem - albo można było oglądać na jednym ekranie, albo na drugim. bądź
    okienko z filmem na jednym ekranie, a tryb pełnoekranowy na drugim
    ekranie. Odnośnie przełączania trybów, to trzeba sobie klawisze
    zdefiniować, a mi się nigdy nie chciało i robię to ręcznie.

  • 3. Data: 2009-07-27 14:33:03
    Od: STranger <p...@n...ue>

    Jan pisze:
> [...]
    > Niestety, zakupiłem niedawno GeForca 8600 GT Sonic+
    > Pobrałem nowe sterowniki lecz niestety nie mają one takiej

    Cóż.. zamienił stryjek siekierkę na kijek! ;)
    Zawsze kupuję karty na GPU firmy ATI ze względu m.in. na większą od
    nvidii funkcjonalność oprogramowania i wsparcie w razie ewentualnych
    problemów.

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 4. Data: 2009-07-27 16:03:16
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 26.07.2009 21:01, Jan pisze:
    > Po prostu nic nie może być uruchomione w trybie, hmm jak to
    > określić ... Video...? by dało się przełączyć obraz na Telewizor, gdy

    Wyjaśnij proszę, bo nie rozumiem.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-07-27 16:52:17
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Wyjaśnij proszę, bo nie rozumiem.

    Chyba mu chodzi o Theater Mode

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 6. Data: 2009-07-27 20:19:03
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 27 Lip, 18:03, Radosław Sokół <r...@m...com.pl> wrote:

    > Wyjaśnij proszę, bo nie rozumiem.
    >
    > --
    > |"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """""""|
    > | Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/             |
    > |                 |  Politechnika Śląska                   |
    > \................... Microsoft MVP ......................../

    Wyjaśniam: jeśli odpalę jakikolwiek materiał wideo i obraz jest na
    monitorze LCD, wówczas sterowniki nie pozwalają na przełączenie obrazu
    z LCD na Telewizor. Sterowniki wymuszają na mnie abym wpierw wyłączył
    wszelkie aktywne "obrazy" video, włączając w to nawet filmiki z
    YouTuba odpalone w oknie Firefoksa.

  • 7. Data: 2009-07-27 20:22:18
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 27 Lip, 16:33, STranger <p...@n...ue> wrote:

> [...]
    > Zawsze kupuję karty na GPU firmy ATI ze względu m.in. na większą od
    > nvidii funkcjonalność oprogramowania i wsparcie w razie ewentualnych

    ?uid=2515435

    @STranger
    cóż, no zamieniłem ale karta jest na gwarancji, kupiona na allegro
    jako używana i spokojnie mogę ją chyba puścić, jeśli NIC z nią nie da
    się zrobić...

    Btw. mam pytanie: da się na Radeonie zrobić tak: film DVD poprzez
    CyberLink PowerDVD idzie na TV, a pulpit windowsa XP jest wyświetlany
    na monitorze LCD?

  • 8. Data: 2009-07-27 20:53:42
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 13:22:18 -0700 (PDT), Jan napisał(a):

> [...]
    >
    > Btw. mam pytanie: da się na Radeonie zrobić tak: film DVD poprzez
    > CyberLink PowerDVD idzie na TV, a pulpit windowsa XP jest wyświetlany

    Oczywiście. Przeciągasz okno PDVD na ekran TV, robisz podwójny klik i
    gotowe. Albo inaczej. Zamiast drugiego ekranu klonowanie, włączasz
    theatermode, odpalasz pdvd gdziekolwiek, na tv robi się z automatu pełny
    ekran, a na monitorze minimalizujesz.

  • 9. Data: 2009-07-29 22:44:55
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 27.7.2009, Jan napisał(a):

> [...]
    > z LCD na Telewizor. Sterowniki wymuszają na mnie abym wpierw wyłączył
    > wszelkie aktywne "obrazy" video, włączając w to nawet filmiki z

    To nie jest normalne. IMO masz bajzel w Windows, tj. najprawdopodobniej
    pozostałości po sterownikach ATI - poszukaj jakiegoś softu do oczyszczenia
    dysku i rejestru z pozostałości.
    Co do 'hotkeys' to kwestia skonfigurowania ich w sterownikach.
    http://www.fransatech.com/whats-news/2007/7/16/toggl
    e-to-tv-mode-w-nvidia.html
    Ewentualnie <WIN>+<P>, ale nie wiem czy prócz "7" gdzieś jeszcze to działa
    (nie napisałeś jaki OS).
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 10. Data: 2009-07-30 04:09:45
    Od: Jan <k...@g...com>

> [...]
    07/7/16/toggle-to-tv-mode-w-nv...
    > Ewentualnie <WIN>+<P>, ale nie wiem czy prócz "7" gdzieś jeszcze to działa

    Dziękuję Michal za odpowiedź. To nie jest zdecydowanie wina bałaganu w
    systemie/rejestrze. Mój system to WIN XP SP2>do SP3. Specjalnie
    instalowalem system od nowa. Zauważ co napisalem w 1 poscie: na starej
    karcie Radeon X300 nie mialem tego typu problemów. Zagladalem w link,
    ktory podales i zapowiada sie niezwykle pomocny. Wielkie dzieki.