  • 251. Data: 2014-02-22 11:52:00
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-21 15:26, jerzu wrote:

    > Raczej nie jest to rzadki przypadek. Na A2 często latają Insignie i
    > inne wynalazki. Na S7 od Grójca do Radomia to samo.

    Pytanie czy mandatują tych od 160@140 czy tych co się szczególnie
    wyróżniają;)

    Shrek

  • 252. Data: 2014-02-22 11:55:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-21 09:07, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Rzeczywiście tak sądzisz?
    > To ja poproszę o wskazanie przepisu, który nakazuje mu "szczególną
    > ostrożność" w tym konkretnie przypadku.
    > Ciekaw jestem jak brzmi :)

    Art. 25.
    1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do skrzyżowania, jest obowiązany
    zachować szczególną ostrożność (...)

    Sczególną ostrożność należy według PoRD zachować praktycznie zawsze;)
    Inna sprawa, że oczywiście nasz bohater nie dostałby za sytuację na
    rondzie mandatu.

    Shrek.

  • 253. Data: 2014-02-22 12:21:08
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-22 05:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > *Bez zadnego powodu* - wiec nic wspolnego z dziadkiem...

    Wiesz, to nie "staruszkowi" są potrzebne okulary, to niektórym z was są
    potrzebne jakieś tłumiki bo widzicie rzeczy których nie ma.

  • 254. Data: 2014-02-22 12:21:47
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-22 01:23, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    > Powtarzałbym to, co zostało już tutaj napisane

    Czyli wielkie g... Ani na zjeździe z ronda nic takiego sie nie stało o
    czym warto by dyskutować, nie było tam wydzielonych pasów ruchu, a więc
    nikt nie zajechał nikomu drogi na jego pasie ruchu, a przestrzeni tyle
    że i ze 4 auta by się spokojnie zmieściły, ani później, gdy staruszek z
    wszelakimi kanonami poprawnego poruszanie się po drodze wyprzedził tego
    dostawczaka.

  • 255. Data: 2014-02-22 12:23:38
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > Uprzejmie proszę, nie odwracaj kota ogonem.
    > To jest czynność zabroniona, wprost. Nie o tym jest wątek.

    Tu muszę szanownego kolegę pouczyć - przepisy o ruchu drogowym nakładaja
    obowiązek na kierowcę wyprzedzanego auta zmniejszyć prędkość gdy ktoś
    inny wykonuje manewr wyprzedzania.

    > I owszem.

    > I owszem.
    > Ale to już nie jest "normalne" wyprzedzanie.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    To było normalne wyprzedzanie.

  • 256. Data: 2014-02-22 12:24:22
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-22 05:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > Wszyscy w około hamowali...
    > I nie ma w tym absolutnie nic normalnego.
    > A ze nie wolno dodawać gazu jak cię ktoś wyprzedza to jest zupełnie inna
    > inszość.

    Wszyscy? Ja tylko widzę na na jakieś 2-3 sekundy mignięcie świateł stopu
    wyprzedaznego przez "staruszka" dostawczaka.. nawet wobec TAAAkiego!!
    zagrożenia nie odbił kierownicą w prawo...

  • 257. Data: 2014-02-22 13:09:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 12:23:38 +0100, Trybun napisał(a):
    > Tu muszę szanownego kolegę pouczyć - przepisy o ruchu drogowym nakładaja
    > obowiązek na kierowcę wyprzedzanego auta zmniejszyć prędkość gdy ktoś
    > inny wykonuje manewr wyprzedzania.

    Cytat prosze

    J.

  • 258. Data: 2014-02-22 13:11:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 11:55:59 +0100, Shrek napisał(a):
    > Art. 25.
    > 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do skrzyżowania, jest obowiązany
    > zachować szczególną ostrożność (...)
    >
    > Sczególną ostrożność należy według PoRD zachować praktycznie zawsze;)

    No nie, po to jest zwykla ostroznosc, zeby kierowca nie musial stale
    zachowywac szczegolnej.

    Zawsze ... w sytuacjach potencjalnie groznych. Na zwyklym odcinku
    drogi bez skrzyzowan, przejsc, znakow ostrzegawczych ani wyprzedzania
    - nie musi.

    J.

  • 259. Data: 2014-02-22 13:16:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-22 13:11, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Zawsze ... w sytuacjach potencjalnie groznych. Na zwyklym odcinku
    > drogi bez skrzyzowan, przejsc, znakow ostrzegawczych ani wyprzedzania

    Zgadza się, z tym, że odcinki bez znaków u nas nie istnieją;) Natomiast
    pytałeś o przepis nakazujący utrzymanie szczególnej ostrożności na rondzie.

    Shrek.

  • 260. Data: 2014-02-22 14:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > Tu muszę szanownego kolegę pouczyć - przepisy o ruchu drogowym
    > nakładaja obowiązek na kierowcę wyprzedzanego auta zmniejszyć
    > prędkość gdy ktoś inny wykonuje manewr wyprzedzania.

    A mozesz podać konkretny przepis?

    > To było normalne wyprzedzanie.

    I tup noga.
    Metoda zdartej płyty?