  • 11. Data: 2012-11-29 20:05:34
    Temat: Re: Niedopatrzenie, czy przekręt na niewyobrażalną skalę? - kierowco nie daj się łoić
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Zwracałem się do ciebie z pełną kultura ale widać - nie dojrzałeś...

    Uważaj, bo cie schakóje !

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 12. Data: 2012-11-30 01:52:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 29 Nov 2012 12:47:46 +0100, anacron napisał(a):

    > Gdybyś przeczytał ze zrozumieniem pojąłbyś, że da się obalić w sądzie
    > każdy pomiar Iskry i nie zadawałbyś takich głupich pytań. :)

    Trudno powiedzieć czy się da tak łatwo, bo jakby nie patrzeć legalizację
    posiada, czyli jest to urzędowy papier potwierdzający że wszystkie możliwe
    wymagania spełnia...

    A że tego nie sprawdzono...
    No cóż - sądzę że zrobiono te "oględziny zewnętrzne" i patrząc z zewnątrz
    na niewłączoną Iskrę nie zauważono żadnych charakterystyk
    częstotliwościowych, czyli ok.

    Natomiast co do Iskry to wystarczy najprostszy eksperyment - jak
    obserwowałem kiedyś policjanta który tego używał, to można tego urządzenia
    używać śmiało do kalibrowania lottomatów :)