  • 41. Data: 2011-02-16 15:15:30
    Temat: Re: Nie gry?? LEDów
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    MoonWolf napisał:

    > Odważna teza.

    Dlaczego? Gdzie tu odwaga potrzebna?

    --
    Jarek

  • 42. Data: 2011-02-16 15:19:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Verox napisał:

    > Tam sie czepiasz - przynajmniej rzerzączki (dobrze napisałem?) nie złapie ;-)

    Źle. Rzeżączki.

    Jarek

    --
    -- "Tutaj panie znacznie łatwiej
    złapać trypra niż okazję" --

  • 43. Data: 2011-02-16 15:23:02
    Od: Maru <m...@n...pl>

    On 16.02.2011 13:34, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Dużo takich jest? Mogą mi odsyłać ten bilon.

    Kurka wodna, byłeś pierwszy. Od razu mi to przyszło na myśl, że mógłbym
    sie zaopiekować tymi niebezpiecznymi odpadami;))) Nawet za free, bo jak
    wiadomo każda utylizacja kosztuje...

  • 44. Data: 2011-02-16 15:39:44
    Temat: Re: Nie gryźć LEDów
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "TomT" <tom@wywal_to.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zbyszekkk" <z...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

    bezpieczne-dla-zdrowia,wid,13130114,wiadomosc.html

    > Nie dotyczy to zielonych diod LED.
    > Zielone są ekologiczne, tak jak wszystko inne pomalowane na zielono.
    > Ciekawe jak przeforsowano energooszczędne świetlówki zawierające rtęć,
    > zamiast normalnych żarówek?
    >
    > TomT

    Stosownym przelewem na wskazane konta .

  • 45. Data: 2011-02-16 16:18:34
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Jarosław Sokołowski denied rebel lies:

    > Dlaczego? Gdzie tu odwaga potrzebna?

    Chyba mamy odmienną definicję słowa 'racja'. Ale to całkowicie NTG.

    --
    MoonWolf
    Pure black looking clear

  • 46. Data: 2011-02-16 16:34:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    > Ja tam od dawna sam wkrecilem swietlowki, wiec mnie to tak nie boli.
    > W lazience tez wkrecilem i na razie swieci, to moze nie bede narzekal.
    > A z innych rzeczy .. moze ta unia ma czasem racje ?
    > Moze np smieci powinny byc czysto organiczne, zeby je bez szkody mozna
    > bylo spalic i zakopac, bo my sobie na razie nie zdajemy spawy jaki
    > bedzie problem z wysypiskami i surowcami wkrotce.

    Mam takie "bezproblemowe" i "organiczne" wysypisko 500 metrów od siebie.
    Nawet nie wiesz, jak bardzo to śmierdzi :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 47. Data: 2011-02-16 17:05:56
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Zbyszekkk napisał:
> [...]
    > użytkownikom i środowisku znaleziono dużą ilość substancji
    > niebezpiecznych jak ołów, arsen, miedź i nikiel - poinformował portal

    Odkrywcy, psia ich mać. Znaleziono... Niezłą sklerozę trzeba mieć albo
    niezłym ignorantem być żeby "znaleźć" to co ktoś świadomie tam umieścił.

    Czekamy na "odkrycie" że energooszczędne, przyjazne środowisku
    świetlówki zawierają rtęć a i w fotoogniwach krzemowych arsenu sporo by
    się znalazło.

    --
    Darek

  • 48. Data: 2011-02-16 17:10:57
    Temat: Re: Nie gryYae LEDów
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Czuje ze tu ktos jaja sobie robi, podobnie jak z Dihydrogen Monooxide.

    Jarku, niekoniecznie. Zużyte LED-y są takim samym problemem jak zużyte
    świetlówki. Materiał przy niekontrolowanym przechowywaniu może stać się
    paskudnie toksyczny w większej ilości i niestety wymaga bardzo starannej
    utylizacji. Tak więc problem oczywiście istnieje - tylko pismaki jak
    zwykle wydziwiają, diodę LED można po pozbawieniu końcówek (bo jelita
    mogą pokaleczyć) spokojnie połknąć - ilość szkodliwej organiki jaka może
    się wydzielić z obudowy jest nieistotna, ze zjadliwym w istocie
    półprzewodnikiem organizm kontaktu miał nie będzie. A pogryźć LED-a to
    większa sztuka - mocne trzeba mieć zęby!

    --
    Darek

  • 49. Data: 2011-02-16 17:14:05
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Źle. Rzeżączki.

    Powiedział byś po ludzku - trypra...

    --
    Darek

  • 50. Data: 2011-02-16 17:16:23
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Bo dodaja.
    >
    > A dokladniej to jest tak ze do budynku dochodzi woda pitna zimna i
    > ogrzewanie. W wymienniku ciepla sie zimna podgrzewa. Jak wymiennik
    > jest do d* to sie te srodki z obiegu grzewczego wlewaja do wody
    > pitnej.

    A jak nie jest to i tak w źle eksploatowanej instalacji CWU można mieć
    niezłą hodowlę mikroorganizmów. Drugie zdrowe...

    --
    Darek