    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nie cierpię jak Microsoft wie lepiej
    Date: Thu, 20 Mar 2014 15:16:14 +0100

    Jakieś 20 lat temu, w czasach, gdy do jednego kontaktu można było przypisać
    tylko jeden numer i nie było żadnych grupowań kontaktów itp. przyjąłem sobie
    system pozwalający mieć na początku listy (alfabetycznej) najczęściej
    używane kontakty, potem mniej ważne, potem jeszcze mniej ważne a potem całą
    resztę.
    Te pierwsze grupy oznaczyłem rozpoczynając nazwę kontaktu od aa, ab, ac.
    Potem jak zaczęli rozdzielać nazwę na Imię Nazwisko itp. wyszło, że wszystko
    co ja wpisuję to Imię.
    No i miałem sobie spokojnie np.:
    ac Ala dom
    ac Ala kom
    ac Basia dom
    ac Basia kom
    ac Celina dom
    ac Celina kom
    itd..
    Importując kontakty (z karty) do Nokii 625 Windows wprowadził swój własny
    podział (on wie lepiej - nie przyjął tego co jest na karcie) i teraz mam
    kontakty:
    Imię: ac; Drugie Imię: Ala; Nazwisko: dom; itd.
    A moja lista kontaktów wygląda tak:
    ac dom
    ac dom
    ac dom
    ac dom
    ac dom
    ac kom
    ac kom
    ac kom
    ac kom
    ac kom

    Znalazłem opcję pozwalającą mi to zamienić na równie ciekawe:
    dom ac
    dom ac
    dom ac
    .... itd

    Jestem przyzwyczajony do swojego systemu i nie bardzo mi pasuje zostać
    gwałtem przymuszonym do innego.
    Nie chce mi się też ręcznie teraz przepisywać wszystkich kontaktów.

    Czy ktoś może wie jak ten durny system zmusić do pokazywania też Drugiego
    Imienia na liście kontaktów ?
    Skoro wymyślił sobie, że ma takie pole to powinno dać się je pokazywać.
    A może jak wczytać kontakty, aby to co było oznaczone jako Imię dalej było
    Imieniem ?

    Miałem pomysł, że może fragment kodu pobierający przez Bluetooth pisał kto
    inny i zachowa się inaczej.
    Rzeczywiście zachowuje się inaczej - połączenie z Galaxy mini 2 zrywa mniej
    więcej po sekundzie po połączeniu i tak cały czas - więc nie wyszło.
    P.G.