  • 121. Data: 2015-06-29 11:03:10
    Temat: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Od: " 666" <...@...6>

    Co realnie da mi włączenie Squida na nasie?
    Nie teoretycznie, a realnie, i jakie są ewentualne wady takiego rozwiązania?

    -----

  • 122. Data: 2015-06-30 00:31:54
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/06/2015 10:03, 666 wrote:

    > Co realnie da mi włączenie Squida na nasie?
    > Nie teoretycznie, a realnie, i jakie są ewentualne wady takiego rozwiązania?

    Ja wlasnie wlaczylem za rada kogos na grupie. Kiedys mialem z oficjalnej
    strony i srednio dzialal bo cache nigdy nie przekroczyl 25MB chociaz
    grzebalem w pliku konfiguracyjnym. Teraz sciagnalem jakas prekonfigurowana
    kompilacje i cache ma 1.5 GB ale za to wszystkie przegladarki wyraznie
    zwolnily.
    Moze ktos poradzic jakie parametry przestawic zeby to hulalo?
    Komp ze squidem full wypas, zadnych ograniczen hardware'owych.

  • 123. Data: 2015-07-02 01:43:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:
    > Co realnie da mi włączenie Squida na nasie?
    > Nie teoretycznie, a realnie, i jakie są ewentualne wady takiego
    > rozwiązania?

    Jeśli masz wolne łącze i dużo komputerów w LANie, to może dać
    przyspieszenie ładowania stron, które ktoś już ładował.
    Jeżeli masz jednego kompa w LANie w porywach do dwóch, to strata czasu.

  • 124. Data: 2015-09-07 12:25:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Leszek K. wrote:

    > 2TB na nForce4 bez problemów

    A więc kilka dni temu w końcu kupiłem ten dysk, czyli Seagate SSHD
    desktop SSHD 2TB 64 MB cache. Sklonowałem dotychczasowy dysk Seagate 80
    GB 7200 obr. 8 MB cache. Jest pięknie! Wszystko poszło najprościej, jak
    można sobie wymarzyć i działa wspaniale.