  • Data: 2010-11-07 08:03:01
    Temat: Netia - sprzedaż naziemna
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wiadomo, Netia niegdyś posiadała - przynajmniej w tych
    okolicznościach przyrody, gdzie miała własne kable - rozmaite punkty
    dealerskie (nie wiem czy własne, czy franczyzowe, ale były). Z
    początkiem 2001 czy 2002 wszystko to w diabły zamknięto i od tej pory
    telefon w Netii zamawia się przez telefon (801 802 803 or compatible).
    Aż tu, gdy w sierpniu coś kupowałem w największej galerii handlowej w
    mojej wiosce (http://www.galeriavenus.pl) widzę, że na drzwiach wisi
    ogłoszenie iż Netia poszukuje pracownika do punktu handlowego tamże.

    Za jakieś 2 tygodnie powstał stand z logami Netii i Cyfry+ (wcześniej
    był tam stand Cyfrowego Polsatu, ale ten przeniósł się do mPunktu, skąd
    Plus wyniósł się na stand obok standu Playa :-)).

    Za czas jakiś wybrałem się do standu, w którym siedziało znudzone
    dziewczę z netbookiem. Powiedziałem, że mam telefon w Netii i chciałbym
    zmienić plan taryfowy. Ona na to, ile mi zostało do końca umowy? Ja na
    to, że nie da się ustalić, bo mam umowę na czas nieokreślony. No i od
    słowa do słowa okazało się, że w tym punkcie sprzedaży można jedynie być
    złapanym w charakterze świeżego leszcza albo podpisać kolejne cyro, gdy
    do wygaśnięcia poprzedniego pozostaje 0-3 miesiące. A klient taki jak ja
    jest spuszczany na 801 802 803 (nawiasem mówiąc, dziewczę nawet nie
    podało mi tego numeru, tylko powiedziało, że to się załatwia
    telefonicznie przez centrum obsługi klienta).

    Moje pytanie brzmi - po kiego wała ponosi się koszty ustawienia stoiska
    i interfejsu białkowego - żeby spuszczać na 801 802 803? Korporacyjni
    "gieniusie" nie przestają mnie zadziwiać :-).

    Przemek