  • 1. Data: 2003-05-12 13:46:02
    Temat: Neostrada plus - kwestia bardziej regulaminowa
    Od: Richie <u...@p...wp.pl>

    Witam

    No własnie. Jak to naprawdę jest ze współdzieleniem neostrady?
    Wg. regulaminu nie wolno udostępniać nikomu innemu bez wiedzy tepsy.
    Gadałem z jakąś kobietą w biurze obsługi klienta, i ona mi mówiła że
    to tylko formalność (trzeba ich tylko powiadomić że dzielisz łącze z
    kimś tam jeszcze i tyle). Z drugiej strony jakiś gostek z serwisu
    neostrady na wysłanego maila z tym samym pytaniem odpowiedział że nie
    wolno dzielić i już. A przecież skądinąd wiem że dużo ludzi ma
    współdzielone neostrady... tylko jak? Na dziko czy też przy podpisaniu
    umowy jakoś zadeklarowali uczestnictwo innych użytkowników?

    Moje problemy mogą się komuś wydawać zabawne, ale niestety moim
    pontecjalnym współużytkownikom wcale takie zabawne się nie wydają :/

    --
    richie

  • 2. Data: 2003-05-13 06:21:48
    Od: Adam Kułagowski <f...@h...pl>

    On Mon, 12 May 2003 13:46:02 +0000 (UTC), Richie <u...@p...wp.pl> wrote:

    W takich sytuacjach pros koniecznie o imie i nazwisko osoby - jak
    dostajesz takie ladne wiesci.

    Bo wiesci sa nieprawdziwe. Nie wolno poza lokal udostepniac. Kary sa
    bardzo rzeczywiste. Inna sprawa jest za na razie TPSA "przymyka" oko na
    takie praktyki.

    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    I'm not fat, just horizontally disproportionate.

  • 3. Data: 2003-05-13 06:22:08
    Od: "PriSM" <p...@f...onet.pl>

    Richie pewnego pieknego dzionka oparl sie o klawiature i splodzil co
    nastepuje:

    > No własnie. Jak to naprawdę jest ze współdzieleniem neostrady?

    NTG, alt.pl.neostrada.
    A tak w ogole to zanim tam zapytasz to poczytaj wstecz bo to pytanie pada
    srednio raz na 5 postow.

    --
    regards,
    PriSM

  • 4. Data: 2003-05-13 06:22:14
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule 4...@4...com,
    niejaki(a) Richie z adresu <u...@p...wp.pl> napisał(a):

    > No własnie. Jak to naprawdę jest ze współdzieleniem neostrady?

    polecam lekture grup: alt.pl.neostrada, pl.comp.networking,
    pl.comp.os.linux.sieci no i tej oczywiscie, gdyz taki temat byl
    tu juz nie raz poruszany

    ze swojej strony moge ci powiedziec, ze nikt ci tutaj nie powie
    co masz zrobic - musisz sam zdecydowac, dreszczyk emocji
    albo dsl - wybor nalezy do ciebie :)

    --
    * Pozdrawiam tHe mRuWa
    * ICQ: 8856776 GG: 4045644

  • 5. Data: 2003-05-13 10:17:22
    Od: Savitch <t...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-05-13 08:22, Użytkownik tHe mRuWa napisał:
> [...]
    >
    > ze swojej strony moge ci powiedziec, ze nikt ci tutaj nie powie
    > co masz zrobic - musisz sam zdecydowac, dreszczyk emocji

    Ja tam mam tylko wrażenie, że Richie mówił głównie o takich, co mają
    sobie w domu czy nawet w jednej firmie współdzielone. A przecież to
    ciągle jest w jednym lokalu... Nawet choćby to miała kawiarenka być.

    Savitch

  • 6. Data: 2003-05-13 11:59:58
    Od: Richie <u...@p...wp.pl>

    On Tue, 13 May 2003 06:22:08 +0000 (UTC), "PriSM"

    >alt.pl.neostrada.

    Dzięki, tego mi było trzeba :)

    --
    richie

  • 7. Data: 2003-05-15 06:22:11
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule b9qbpe$12b$...@n...onet.pl,
    niejaki(a) Savitch z adresu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja tam mam tylko wrażenie, że Richie mówił głównie o takich, co mają
    > sobie w domu czy nawet w jednej firmie współdzielone. A przecież to
    > ciągle jest w jednym lokalu... Nawet choćby to miała kawiarenka być.

    no coz tak tez mozna interpretowac jego newsa, co nie zmienia faktu
    ze temat walkowany w ostatnim czasie nonstop

    --
    * Pozdrawiam tHe mRuWa
    * ICQ: 8856776 GG: 4045644