    From: "Maciej Muran" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Neostrada - czemu tak słabo?
    Date: Fri, 18 May 2012 17:09:21 +0200

    Pod jednym z numerów planuję uruchomić neo. Orange Online w swej nowej
    odsłonie oferuje coś na kształt "sprawdzenia możliwości" i wyświetla info:

    "Pod podanym numerem istnieje możliwość instalacji usługi Neostrada o
    maksymalnej prędkości

    512 kb/s".

    Ja się pytam, skąd oni mają takie dane?

    Ładnych kilka lat temu (8-10) wymusiłem zmianę PCM-ki na czystą parę. Nie
    podejrzewam jednak, aby tamta ekipa wykonała jakiekolwiek pomiary, bo
    dopiero za drugim czy nawet trzecim podejściem udało im się zostawić po
    sobie czystą parę, bez zwarcia do ziemi.

    Macie jakąś teorię lub doświadczenia praktyczne, skąd się to 512 kilo
    wzięło?

    Domyślam się, że samych pomiarów bez wzięcia usługi nikt mi nie wykona. A
    jeśli ma faktycznie być taka wąska kiszka, to wolę od razu rozpocząć rozmowy
    z UPC na temat podciągnięcia kabla "na kosztorys" (z sąsiadami wyjdzie
    przyzwoity koszt) a na podwieszce niech sobie ten telefon wisi do us....nej.

    --
    Maciek.