-
11. Data: 2011-01-06 16:11:10
Temat: Re: Neostrada RTT/avg 600ms.
Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>
Dnia Thu, 06 Jan 2011 16:54:04 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):
/.../
> Jeżeli jest to okresowe przeciążenie, to restart portu mu pomoże...
A jeżeli nieokresowe przeciążenie?
> Chodzi o to, żeby dostał potwierdzenie o przeciążeniu backhoula. Pisemna
> REKLAMACJA (proponuję poczytać sobie, czym jest i co powinna zawierać
> reklamacja) nie wyklucza party lajn.
>
I reklamację uwala standardowo, bo nie zgłosił uszkodzenia. Czyli działa.
-
12. Data: 2011-01-06 16:53:15
Temat: Re: Neostrada RTT/avg 600ms.
Od: "brum" <b...@o...eu>
> I reklamację uwala standardowo, bo nie zgłosił uszkodzenia. Czyli działa.
brak Ci wiary w procedury i zawilosci systemu
-
13. Data: 2011-01-10 14:47:14
Temat: Re: Neostrada RTT/avg 600ms.
Od: ein <e...@n...spam>
On 01/06/2011 05:53 PM, brum wrote:
>> I reklamację uwala standardowo, bo nie zgłosił uszkodzenia. Czyli działa.
> brak Ci wiary w procedury i zawilosci systemu
Po zgłoszeniu usterki i nadaniu numeru tematu, problem się rozwiązał.
Dzięki za wskazówki.