  • 21. Data: 2007-02-02 08:13:38
    Temat: Re: Neo bez limitów
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):
> [...]
    cje_prasowe?_a=610557

    > ciekawe ile osiedlowek na DSLach zacznie dopalac swoje lacza neostradami 6
    > mega bez limitu :>

    odnosze wrazenie ze Ty nadal na tym poziomie jestes

    --
    Mateo

  • 22. Data: 2007-02-02 08:40:54
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 02 Feb 2007 09:13:38 +0100, Mateo wrote:

    > odnosze wrazenie ze Ty nadal na tym poziomie jestes

    kazdy orze jak moze, a skoro sie da z dobrymi dla 80% klienteli efektami
    to czemu tego nie robic ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 23. Data: 2007-02-02 13:29:25
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    futszaK napisał(a):

    > kazdy orze jak moze, a skoro sie da z dobrymi dla 80% klienteli efektami
    > to czemu tego nie robic ?

    może dlatego, że to wstyd ? :P

    Pozdr.

    VoMi7

  • 24. Data: 2007-02-02 14:04:18
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 02 Feb 2007 14:29:25 +0100, VoMi7 wrote:

    > może dlatego, że to wstyd ? :P

    zarabiac pieniadze przystosowujac sie do zmieniajacych sie warunkow to
    zaden wstyd

  • 25. Data: 2007-02-02 14:09:51
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > zarabiac pieniadze przystosowujac sie do zmieniajacych sie warunkow to
    > zaden wstyd

    tak sobie tlumacz

    --
    Mateo

  • 26. Data: 2007-02-02 15:01:11
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 02 Feb 2007 15:09:51 +0100, Mateo wrote:

    > tak sobie tlumacz

    ja sobie nie tlumacze, sam nie uzywam neo do swiadczenia uslug chociazby
    z tego powodu ze mam jeszcze wuchte wolnego pasma na wykupionym DSLu, ale
    wychodze z zalozenia ze koniec koncow prowadzenie jakiejkolwiek
    dzialalnosci gospodarczej, z czego dzialalnosc providerska nie jest
    wyjatkiem, ma przede wszystkim przynosic zyski, a klienci maja byc
    ZADOWOLENI

    cala reszta warunkow ma niejako drugorzedne znaczenie

  • 27. Data: 2007-02-02 15:29:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    futszaK <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > ZADOWOLENI
    >
    > cala reszta warunkow ma niejako drugorzedne znaczenie

    Jak dla mnie wazne aby nie lamac regulaminow dostawcow, a Neo chyba nie
    wolno odsprzedawac legalnie.

    a.

  • 28. Data: 2007-02-02 17:39:03
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    Niewiem ile, ale wiem że już klienci pytają o multipath routing na >4
    łączach...

    Przedwczoraj własnie robiłem podobną konfiguracja (ale coprawda na 8 DSL'i)
    Problem z tym tylko taki, że 6Mbits download ładnie można podzielić, ale
    te 256Kbits uploadu niekoniecznie tak ładnie się już dzieli.

    --
    Marek Burzyński
    Certified Mikrotik Trainer

  • 29. Data: 2007-02-03 21:39:26
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

    > Użytkownik "glappo" <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK> napisał w
    > wiadomości news:eptjho$mpn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wlasnie takie mam info, max lojalki na 2 lata z upustem do 20%, lekka
    > paranoja
    > bo ja teraz mam 30% a przy renegocjacji umowy na wyzsza predkosc chca
    > cala umowe objac 20% upustem co daje mi duzo wieksza cene , wrecz z
    > kosmosu :(
    tak, to prawda
    20% upust przy 2 latach
    30% już nie dają bo... UKE zabroniło (tak mówią wyższi handlowcy)

    --
    pozdros
    icek

  • 30. Data: 2007-02-04 12:00:24
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak, to prawda
    > 20% upust przy 2 latach
    > 30% już nie dają bo... UKE zabroniło (tak mówią wyższi handlowcy)

    Czyli atm z tpsa dzis jest drozszy niz pare miesiecy temu :(