  • 21. Data: 2013-07-10 07:16:37
    Temat: Re: Nawigacja w Audi A4B6
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Pytanie jest jedno: który z producentów samochodów używa systemu MS do
    > "swoich" nawigacji?

    bardzo możliwe że bardzo wielu, tylko nawet o tym nie wiecie...

    wersje windows embedded są bardzo popularne i często nawet nie widać że to
    winda, choćby większość bankomatów.

  • 22. Data: 2013-07-10 10:25:25
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > bardzo możliwe że bardzo wielu, tylko nawet o tym nie wiecie...
    >
    > wersje windows embedded są bardzo popularne i często nawet nie widać że to
    > winda, choćby większość bankomatów.

    To akurat widać dosyć często. Bo BSOD. Przykładowo informacje w warszawskich metrach
    oraz informacje o czasach przyjazdów są oparte na Windows (tylko czy embedded).