  • 51. Data: 2018-06-13 23:18:43
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-13 o 21:08, test pisze:

    > Raczej retard niz frajer, skoro to co dostarcza google to dla ciebie za
    > malo.

    Tak, jestem widocznie debilem skoro na odcinku 32km przemierzanych do
    pracy i z powrotem jestem w stanie zaoszczędzić czasem 30 minut używając
    innej nawigacji.

    Przypomnę iż jestem w stanie zazwyczaj wizualnie weryfikować czy jadę
    szybciej zaproponowaną trasą niż równoległą.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 52. Data: 2018-06-14 00:45:26
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-11 o 21:07, j...@i...pl pisze:

    > Na stałe z NE jeżdżę od około 4 lat. Albo nawet dłużej. Nie spotkałem
    > się z przypadkiem braku stacjonarnego FR w tym programie. Ale co ja
    > tam wiem, widocznie za krótko jeżdżę.

    Tak na marginesie... mam pytanie do Ciebie. Zawsze równolegle odpalam
    Yanosika. Czy da się w NE wyłączyć powiadamiania o czymkolwiek nie
    związanym z trasą? Wolałbym aby NE pracował w trybie nawigacji
    wyłącznie. Yanosik z kolei ma świetne powiadomienia o wszystkim na
    bieżącej trasie z wyjątkiem nawigowania po optymalnej trasie. Taki
    tandem mi odpowiada i nie chciałbym aby te same zdarzenia się dublowały.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 53. Data: 2018-06-14 08:38:17
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-08 o 11:28, r...@k...pl pisze:
    > NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    >
    > Kupując Komputer Świat 7/2018 dostajemy za darmo 3 miesiące

    A w PcFormat jakaś inna komercyjna nawigacja na tablet czy telefon.

  • 54. Data: 2018-06-14 18:01:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-06-2018 o 22:59, Marek S pisze:

    > Że tak się wtrącę do Waszej dyskusji... to co piszesz nie ma nic
    > wspólnego z traffic'em. Traffic to obciążenie ruchem drogowym / stopień
    > zakorkowania. Konkretne zdarzenie (wypadek etc) jedynie wpływa na
    > traffic lecz go nie stanowi.

    Ale już suszarka na drodze może Ci taki przejazd znacznie opóźnić.

  • 55. Data: 2018-06-14 18:09:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-06-2018 o 23:14, Marek S pisze:

    > Zupełnie nie mogę tego potwierdzić. Nie pamiętam przypadku aby choć raz
    > Yanosik podał wiarygodne informacje na temat trafficu. Jak pisałem -
    > 4.5km korek, który jest prawie codziennie w dni robocze w godzinach 7-9
    > i 15-17 skraca konsekwentnie do odcinka może 200m - i tylko przy dobrych
    > wiatrach to czyni.
    >
    > Codziennie jeżdżę w tych samych kierunkach o stałych porach. Prawie
    > zawsze widzę co dzieje się na omijanej drodze przez NE (bo jest obok
    > równoległa).

    > I to pewnie jest clue sprawy.

    Nie - clue sprawy to ilość użytkowników (aktywnych) w okolicy.
    Widać w Poznaniu Yanosik ma ich tyle samo co NE, a już w Trójmieście nie.
    Stąd zupełnie rozbieżne wrażenia z używania tych samych programów.

  • 56. Data: 2018-06-14 18:20:10
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 14 Jun 2018 00:45:26 +0200, Marek S <p...@s...com> wrote:

> [...]
    >bieżącej trasie z wyjątkiem nawigowania po optymalnej trasie. Taki
    >tandem mi odpowiada i nie chciałbym aby te same zdarzenia się dublowały.

    To chyba będzie tutaj:
    Ustawienia > Dźwięk > Ostrzeżenia głosowe

    https://images84.fotosik.pl/1094/f903d4bb832adc70.pn

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 57. Data: 2018-06-14 21:50:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Jun 2018 18:09:03 +0200, w <pfu3v0$gbu$1@node1.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie - clue sprawy to ilość użytkowników (aktywnych) w okolicy.

    Nieprawda. Najwięcej użytkowników ma Google Maps i jak widać niespecjalnie się
    to przekłada na cokolwiek.

    > Widać w Poznaniu Yanosik ma ich tyle samo co NE, a już w Trójmieście nie.
    > Stąd zupełnie rozbieżne wrażenia z używania tych samych programów.

    jw.

  • 58. Data: 2018-06-15 17:45:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2018 o 21:50, r...@k...pl pisze:

    > Nieprawda. Najwięcej użytkowników ma Google Maps

    Pytanie czy GM w ten sam sposób przekazuje do siebie dane o trafficu i
    czy od każdego usera.

  • 59. Data: 2018-06-15 18:15:32
    Od: <test>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup

    >Tak

    Uhm

  • 60. Data: 2018-06-15 18:17:26
    Od: <test>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    Wed, 13 Jun 2018 21:08:55 +0200, w
    <5b216bca$0$684$65785112@news.neostrada.pl>,
    <test> napisał(-a):

    > Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup

    >Jak Google zacznie dostarczać

    Naviexpert jest z tych danych zadowolony.