  • 1. Data: 2013-08-15 10:12:06
    Temat: "Naukowcy dowiedli: najgorsi są kierowcy bmw"
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    No i mamy naukowe potwierdzenie tego, co widać u nas na drogach:

    http://moto.onet.pl/bogaci-ludzie-jezdza-nie-potrafi
    a-jezdzic/d3wcw

    "Badacze z University of California w Berkley przeprowadzili badania
    sprawdzające kulturę kierowców posiadających drogie samochody. Co odkryli?

    Z obserwacji 274 pojazdów na skrzyżowaniach wynikło, że kierowcy, którym
    powodzi się lepiej są bardziej skłonni do irytujących zachowań.
    Najczęściej wymuszają pierwszeństwo przejazdu i nie zatrzymują się przed
    przejściem dla pieszych. W tej ostatniej kwestii najgorzej wypadli
    kierowcy samochodów marki BMW.

    Najwidoczniej, fakt, że zawsze dostają to czego chcą przenosi się
    również na zachowanie na drodze.

    Szef projektu, Paul K. Piff twierdzi, że wiąże się to z większą
    skłonnością bogatych ludzi do oszustw. Dowodzą to również badania
    sprawdzające, czym jeżdżą zdradzający małżonkowie. Tutaj również
    dominują marki Premium takie jak Audi, czy BMW."

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2013-08-15 12:58:15
    Temat: Re: "Naukowcy dowiedli: najgorsi są kierowcy bmw"
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > "Badacze z University of California w Berkley przeprowadzili badania
    > sprawdzające kulturę kierowców posiadających drogie samochody. Co odkryli?

    Ameryki nie odkryli, ja to obserwuję na codzień od dawna. ;-)