-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews2.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newsho
sting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!un
t-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Naprawa ECU lub podmiana
Date: Fri, 4 Feb 2011 20:18:13 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Lines: 18
Message-ID: <4d4c50f4$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.38.187
X-Trace: 1296847092 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2446 83.26.38.187:2440
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347901
[ ukryj nagłówki ]Witam,
może ktoś polecić (najlepiej we Wrocławiu, ale mogę wysłać sam sterownik)
elektronika czy warsztat zajmujący się tematem sterowników ECU?
Mechanicy chwilowo się poddali: Astra II, 2000rok, 1.6 16v benzyna, przebieg
237 tys. , błędy P1122 i P1550. Kable posprawdzane, wszystko wyczyszczone i
bez zmian. Niepodjęto próby np wymiany pedału, bo doświadczenie uczy, ze to
nie usuwa problemu i podobno ten problem tkwi w sterowniku ECU.
Zimny silnik zapala i jest ok, jak się zagrzeje - około 5km po mieście- to
wyskakuje kontrolka z kluczem i tryb awaryjny - można się dowlec pod dom.
Proponują mi na allegro zakup jakiegoś używanego zestawu - sterownik, cewka,
immo+kluczyk (w granicach 300-350PLN) albo jakąś naprawę sterownika - koszt
jeszcze nie ustalony (ale odpadają problemy z oprogramowaniem), albo wymianę
na nowy za kilka tysięcy zł. Podmiany na jakiś zestaw o nieznanych
wcześniejszych losach wolałbym uniknąć.
Da się na podstawie tylko opisu objawów i kodów błedów decydować czy
sterownik jest naprawialny? Ktos to przerabiał?
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.11 16:42 huri_khan
- 05.02.11 17:15 cef
- 07.02.11 15:19 bratPit[pr]
- 07.02.11 15:29 bratPit[pr]
- 07.02.11 15:31 bratPit[pr]
- 07.02.11 16:32 cef
- 07.02.11 18:04 jerzu
- 14.02.11 08:07 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-18 Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- 2024-12-17 Rodzaj przekładni planetarnej z
- 2024-12-17 Z instrukcji do kitu
- 2024-12-17 Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-17 nie wyrzucaj starych opon
- 2024-12-17 znów elektryk:P
- 2024-12-17 "Ręczny" a przegląd.
- 2024-12-17 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-17 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-12-17 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-17 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-17 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-17 Kraków => Software .Net Developer <=