  • 11. Data: 2010-08-16 16:29:23
    Temat: Re: Namiot dachowy na Cororlli E11 LB?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 15.08.2010 SALAMON <s...@p...beztego.fm> napisał/a:

    > Aaa... bo Ty potrzebujesz kawałek plandeki budowlanej, aby walnąć się
    > gdziekolwiek i na łeb by nie padało.
    > Jak jedziesz pod namiot, to stawiasz wigwam, wyposażasz w infrastrukturę
    > (5-cio litrowa butla wody, palnik gazowy, menażki, materace/karimaty,
    > śpiwory, krzesełka, stolik itp.) a potem wehikułem śmigasz po bliższej
    > i dalszej okolicy.

    Piszesz o wakacjach stacjonarnych w namiocie - która niewiele ma wspólnego
    z turystyką samochodową w której namiot dachowy miałby zastosowanie, równie
    dobrze na czymś takim mogę sobie wynając domek czy kwatere, jak _wiem gdzie jadę_.
    Ideą namiotu dachowego jest zbliżenie terenówki do kampera, zapewnienie noclegu
    namiotowego w aucie terenowym, na wyjazdach typu: o tu jest fajna zatoczka,
    podjadę tą polną drogą nad wodę i tu nocujemy, na drugi dzień inna plaża,
    na treci szczyt połoniny itd. Mam na mysli takie samochodowe włóczęgostwo, a nie
    zrobienie bazy na jakimś kampingu i wypady z niego.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 12. Data: 2010-08-16 16:32:53
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    W dniu 2010-08-16 14:26, MadMan pisze:
    > Dnia Sun, 15 Aug 2010 20:34:57 +0200, SALAMON napisa?(a):

    > Jaka? masakra, ja 3-osobowy spory namiot z przedsionkiem sam rozk?adam
    > 10-15 minut. Z koleg? poni?ej 10.

    Ja mówiłem o pełnym obozowisku (namiot z wyposażeniem)
    Wigwam - Indiana 2+2, 2 materace dwuosobowe, stolik, krzesełka, śpiwory,
    torby itp.

    SALAMON