  • 1. Data: 2013-09-01 13:44:31
    Temat: Naklejka "patrz w lusterka"
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Od paru dni mam w rodzinie motocyklistę i chciałbym walnąć na auto jakąś
    fajną naklejkę typu "patrz w lusterka - motocykle są wszędzie".
    Dajcie jakiś fajny wzór, może być z Allegro.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-09-01 22:21:54
    Temat: Re: Naklejka "patrz w lusterka"
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 01 Sep 2013 13:44:31 +0200 osobnik zwany Jacek napisał:

    > Od paru dni mam w rodzinie motocyklistę i chciałbym walnąć na auto jakąś
    > fajną naklejkę typu "patrz w lusterka - motocykle są wszędzie". Dajcie
    > jakiś fajny wzór, może być z Allegro. Jacek

    http://lmgtfy.com/?q=patrz+w+lusterka+-+motocykle+s%
    C4%85+wsz%C4%99dzie

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2013-09-02 07:58:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-01 13:44, Jacek pisze:
    > Od paru dni mam w rodzinie motocyklistę i chciałbym walnąć na auto jakąś
    > fajną naklejkę typu "patrz w lusterka - motocykle są wszędzie".
    > Dajcie jakiś fajny wzór, może być z Allegro.
    > Jacek

    Tyle że motocykli nie ma wszędzie.

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-09-02 13:55:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Tyle że motocykli nie ma wszędzie.

    Są jeszcze wszędziej.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2013-09-05 13:32:20
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Są jeszcze wszędziej.

    ja mam "motocykle są wszędzie, uważaj otwierając lodówkę"

  • 6. Data: 2013-09-05 20:45:57
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-09-05 13:32, maverik pisze:

    > ja mam "motocykle są wszędzie, uważaj otwierając lodówkę"

    Jeszcze może siedzieć motocyklista w szafie żony,przecież są wszędzie:-)

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem