  • 21. Data: 2017-04-22 14:22:22
    Temat: Re: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Leń.

    Ty jesteś leń. Piszesz cały czas nie na temat i ad personum.

    > Błysnąłbyś definicją

    Gdzie?

    > A w Gruzji ty w ogóle był?

    Był.

    > Tam jest np. taka zasada (taktak, tam wciąż się jeździ na zasady a nie
    > na przepisy) że jak od 6 do 18 wjedziesz w krowę to ty jesteś winny a
    > jak od 18 do 6 to właściciel krowy winny. Masz merytorykę :)

    No i jak to ma się do tego, że zreformowano z dobrym skutkiem policję?

    EOT, bo jednak nie jesteś w stanie pojąć, że niewystawienie mi mandatu
    za niemanie świateł czy puszczenie przez ciągłą nijak bezpieczeństwa nie
    pogorszyło a i policjant nie naruszył ustawy o policji tym działaniem.
    Jak dyskutować z komś, kto państwo z definicji traktuje wyłącznie jako
    aparat represji własnych obywateli i nie dopuszcza do siebie myśli, ze
    można inaczej?

    Shrek

  • 22. Data: 2017-04-22 14:25:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2017 14:22:22 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak dyskutować z komś, kto państwo z definicji traktuje wyłącznie jako
    > aparat represji własnych obywateli

    No i wracamy do podstaw. Co to jest państwo?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2017-04-22 20:33:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-21 o 19:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    > Zreszta malo to takich nonsensow ?
    >
    > Kierowanie po pijaku - 10 pkt.
    > A przeciez zakaz prowadzenia obligatoryjny do tego, minimum pol roku.

    Gdzie tu widzisz nonsens? Punkty są na rok.

  • 24. Data: 2017-04-22 21:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2017 20:33:48 +0200, Poldek napisał(a):

    > Gdzie tu widzisz nonsens? Punkty są na rok.

    Punkty maja odstraszac od lamania przepisow przez ryzyko odebrania PJ.
    A tu odbieramy PJ obowiazkowo - wiec jakie odstraszanie ?

    Sad w swojej laskawosci czesto daje wiecej.
    Jak da rok, to punkty sie przedawnia (ostatnio chyba nie calkiem, bo
    od uprawomocnienia). Jak da dluzej, to i tak delikwent musi zdac
    egzamin.
    Jak da pol roku - no to pozostanie tylko pol roku ostrozniejszej
    jazdy.
    No chyba, ze ktos wczesniej punkty zalapal. To o skieruja na egzamin.
    A egzaminu zdac nie moze, bo ma zakaz prowadzenia. Wiec mu zablokuja
    PJ. A PJ i tak zablokowane w sadzie.

    W sumie - zadziala w jakims niklym % przypadkow, a zadziala tak, ze
    nie wiem czemu to ma sluzyc.

    J.

  • 25. Data: 2017-04-23 10:36:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No i wracamy do podstaw. Co to jest państwo?

    Państwo w odróżnieniu od innych korporacji, ma monopol na przemoc.

    --
    Yogi(n)

  • 26. Data: 2017-04-23 10:56:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Apr 2017 10:36:42 +0200, Yogi(n) napisał(a):

    > Państwo w odróżnieniu od innych korporacji, ma monopol na przemoc.

    Oh, goodness... czy tylko sami niepełnosprawni tu zostali? Polecam
    lekturę wiki, hasła "monopol", "korporacja", "państwo" itd a nawet
    "przemoc" choć to ostatnie nie w wiki tylko w słowniku.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2017-04-23 10:58:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

  • 28. Data: 2017-04-23 11:10:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Oh, goodness... czy tylko sami niepełnosprawni tu zostali? Polecam
    > lekturę wiki, hasła "monopol", "korporacja", "państwo" itd a nawet
    > "przemoc".

    A ważniejsze są definicje z wikipedii czy odczucia obywateli? Bo wiesz,
    że komunizm z założenia też miał być idealnym ustrojem.

  • 29. Data: 2017-04-23 11:18:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Apr 2017 11:10:16 +0200, nadir napisał(a):

    > A ważniejsze są definicje z wikipedii czy odczucia obywateli? Bo wiesz,
    > że komunizm z założenia też miał być idealnym ustrojem.

    Nigdy się nie dogadasz z nikim kto stosuje słowa niezgodnie z ich
    znaczeniami. Nic nie mówię o odczuciach ani o komuniźmie. To są całkiem
    inne bajki.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 30. Data: 2017-04-23 15:46:19
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Oh, goodness... czy tylko sami niepełnosprawni tu zostali? Polecam
    > lekturę wiki, hasła "monopol", "korporacja", "państwo" itd a nawet
    > "przemoc".

    No i? Definicje z wikipedii (O tempora, o mores!) wykluczają takie
    opisaniepaństwa? Masz lepsze? Dawaj, pośmiejemy się!

    A niepełnosprawność przejawia się np. używaniem angielskich wykrzyknień
    w polskich zdaniach.
    --
    Yogi(n)