  • 1. Data: 2012-07-30 12:56:29
    Temat: Na osi - jak to "organy" służą obywatelom
    Od: z <z...@g...pl>

    Co prawda zawodowym nie jestem ale...
    Pewien kierowca żalił się w tym programie że wozi zwierzęta
    specjalistycznym pojazdem i został zatrzymany i ukarany za wjazd zbyt
    ciężkim pojazdem na jedyną drogę. Potem został drugi raz ukarany przez
    ten sam patrol.
    Dostał wyjaśnienie (oczywiście zgodne z prawdą) że popełnił 2
    wykroczenia (dlaczego tylko 2? trzeba było go co 100m kasować) a mógł
    tego uniknąć gdyby uzyskał zgodę od zarządcy drogi na przejazd. Jakaś
    logika w tym jest :-)
    ale jak to ładnie uwidacznia jak to "organy" państwa służą obywatelowi.
    Zdrowy rozsądek nakazuje gościa puścić bo inną "furą" się nie da i innej
    drogi nie ma. Taki pojazd powinien być z mocy ustawy-prawa zwolniony z
    kary ale przecież wtedy nie wpłynęła by kasa za pozwolenie i dwa
    mandaciki. Bo o dbałość o stan drogi tu nie chodzi skoro sprawę załatwia
    papierek.
    Załamka

  • 2. Data: 2012-07-30 13:24:06
    Temat: Re: Na osi - jak to "organy" służą obywatelom
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.07.2012 12:56, z pisze:

> [...]
    > wykroczenia (dlaczego tylko 2? trzeba było go co 100m kasować) a mógł
    > tego uniknąć gdyby uzyskał zgodę od zarządcy drogi na przejazd. Jakaś

    Kara zapewne jest za "wjechanie na" a nie za "jechanie po".

    > ale jak to ładnie uwidacznia jak to "organy" państwa służą obywatelowi.
    > Zdrowy rozsądek nakazuje gościa puścić bo inną "furą" się nie da i innej
    > drogi nie ma.

    Pewnie, że się da - helikoptery istnieją od dawna i można tak przenieść
    towar. No i zawsze można zwierzątka przewieźć jakimś lekkim
    dostawczakiem albo po prostu przepędzić tą drogą.

    > Taki pojazd powinien być z mocy ustawy-prawa zwolniony z
    > kary

    A niby dlaczego?

    W sumie w ogóle nie powinni mu pozwolić dalej jechać i tyle.

  • 3. Data: 2012-07-30 13:27:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-30 13:24, Andrzej Lawa pisze:

    > W sumie w ogóle nie powinni mu pozwolić dalej jechać i tyle.

    Powinni wezwać lawetę, albo holownik :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-07-30 13:34:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.07.2012 13:27, Lewis pisze:

    > Powinni wezwać lawetę, albo holownik :D

    I im też wystawić mandat :D

  • 5. Data: 2012-07-30 13:35:47
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-30 13:24, Andrzej Lawa pisze:
    No i zawsze można zwierzątka przewieźć jakimś lekkim
    > dostawczakiem albo po prostu przepędzić tą drogą.

    Ty z jakiej się choinki urwałeś. :-) Przecież UE dba o zwierzątka. Muszą
    mieć certyfikowane klatki i pojazdy :-) Pędzić drogą? Ło matko. Przeca
    im się coś może stać :-)
    Nie podali długości trasy. Chcesz do ceny schabowego mieć doliczany
    transport lotniczy? ;-)

    Kurde jakimi głupotami się "organy zajmują" Chyba z nudów :-)

  • 6. Data: 2012-07-30 13:36:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    z <z...@g...pl> writes:

    > Pewien kierowca żalił się w tym programie że wozi zwierzęta
    > specjalistycznym pojazdem i został zatrzymany i ukarany za wjazd zbyt
    > ciężkim pojazdem na jedyną drogę.

    Płetwale błękitne?

    MJ

  • 7. Data: 2012-07-30 13:44:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości

    >Płetwale błękitne?

    Liczy sie dopuszczalna masa calkowita.
    Co z tego ze pusty jedzie i np 7t wazy, skoro pojazd ma DMC 11.9t.

    J.

  • 8. Data: 2012-07-30 14:06:08
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-30 13:44, J.F pisze:
    > Liczy sie dopuszczalna masa calkowita.
    > Co z tego ze pusty jedzie i np 7t wazy, skoro pojazd ma DMC 11.9t.

    Znaczy mogą kasować za potencjalny ciężar. Coraz lepiej :-)

  • 9. Data: 2012-07-30 14:06:36
    Temat: Re: Na osi - jak to
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > kary ale przecież wtedy nie wpłynęła by kasa za pozwolenie i dwa
    > mandaciki. Bo o dbałość o stan drogi tu nie chodzi skoro sprawę załatwia

    Jedziesz i namierza Cie samochód co nagrywa. Zatrzymują mówią 90 na 50 pan
    jechał. Przyznajesz rację. Prosisz o kwit z legalizacją aparatury. patrzysz,
    skończyła się dwa dni temu. Zwracasz na to uwagę i słyszysz że przecież to
    logiczne że jak miał legalizację dewa dni temu to i dzisiaj jest dobry tylko
    nie ma legalizacji. Jak odjeżdżasz to jeszcze raz Cie namierzają bo znowu
    przekroczyłeś prędkość. Tamten złapany w ciężarówce też nie miał odpowiedniego
    dokumentu i dlatego nie mógł wjechać. Policja nie jest od logiki. Mają ściśle
    określony zakres obowiązków. W tym dniu kazali im sprawdzać czy na tą drogę
    nie wjeżdżają za ciężkie pojazdy. To sprawdzali. Robili to rzetelnie. A Ty się
    przypierdalasz że dobrze pracowali. Sprawę możliwości dojazdu powinien
    załatwić właściciel firmy. Powinien wystąpić o postawienie odpowiedniego
    znaku. Tylko wiesz co. Jak w dokumentacji drogi maja napisane że pojazdy do 5
    ton to niezbyt często do 7 ton by pozwolili ale na 10 ton nie dadzą zgody.
    Wiesz co źle Policjanci zrobili. Pozwolili mu dalej jechać. Co prawda zapłacił
    za to drugi mandat. Powinni zakazać mu dalszej jazdy.

  • 10. Data: 2012-07-30 14:11:27
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Znaczy mogą kasować za potencjalny ciężar. Coraz lepiej :-)

    Jest droga do 5 ton. Na końcu betoniarnia. Wszystkie samochody jakie wjeżdżają
    na drogę ważą mniej niż 5 ton. Od strony betoniarni nie ma znaku jaki może
    ciężki pojazd pojechać. Do każdego pakują 15 ton betonu.