  • 11. Data: 2011-04-28 12:48:44
    Temat: Re: Na Pierniki z Wawy (Piaseczno) /Piątek zes rana
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-28 05:49, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Wojtek Sobociński"
    > A co z super teresami?
    >
    > Jak wezma ze soba wiaderko reglerow,

    Zamierzam kupic taki od koparki :D Powaznie to kumpel ma taki zalozony i
    poprawione przewody od pradnicy (alu wymienione na miedz).

    > zapasowa pradnice i troche blachy

    Jak zrobie to samo co on to moze juz nie bedzie potrzebna zapasowa
    pradnica :)

    > 2-3mm do wzmocnienia mocowana amorka w ramie to powinny dac rade...

    A to musze poczytac na xtzclubie o wzmacnianiu ramy.

    > A i nie zapomnij o oplocie na przewody hamulcowe...

    No mam... i zrobilem serwis wszystkich zaciskow :D

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 12. Data: 2011-04-28 21:07:11
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Wojtek Sobociński"
    No mam... i zrobilem serwis wszystkich zaciskow :D

    Brawo - zuch chlopak
    Wez jeszcze kilka lozysk do kol - bo lubia sie zmielic w czasie jazdy
    Na szczescie do nabycia w kazdym wiejskim kijosku ruchu.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 13. Data: 2011-04-28 23:29:58
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-28 23:07, Tytus pisze:
> [...]
    > Wez jeszcze kilka lozysk do kol - bo lubia sie zmielic w czasie jazdy
    > Na szczescie do nabycia w kazdym wiejskim kijosku ruchu.

    Lozyska nowe :) w zeszlym roku zmienilem komplet. Mam tu przez miedze
    taka mete z lozyskami :D

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 14. Data: 2011-04-29 12:02:38
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Wojtek Sobociński

    *** Lozyska nowe :) w zeszlym roku zmienilem komplet. Mam tu przez
    miedze
    taka mete z lozyskami :D

    Wiem - czytalem :)
    No to jeszcze glowka ramy lubi sie posypac - ale da sie z tym zyc...
    i nie zapomnij o odpowietrzaniu glowicy przy wymianie oliwy
    Mozesz tez wziac zapasowa pompe paliwa ale to tylko po to zeby niesc
    pomoc czarnuchom

    Teraz mozesz smialo wyruszac na poludnie...:)

  • 15. Data: 2011-04-29 12:08:28
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 29 Kwi, 14:02, Tytus <v...@o...pl> wrote:
> [...]
    > i nie zapomnij o odpowietrzaniu glowicy przy wymianie oliwy
    > Mozesz tez wziac zapasowa pompe paliwa ale to tylko po to zeby niesc

    Zly to ptak co wlasne (hondowskie) gniazdo kala!

    Gawron
    AT

  • 16. Data: 2011-05-01 22:03:07
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-04-27 21:45, Kefir pisze:
    > powodzian w Sandomierzu, ruskie kole Nowej Dęby i koniecznie placek w
    > Dzidzie, choć i w Brzozowie jest świetna knajpa. Mniam.

    To chyba jednak w Brzozowie. Widze, ze Rzeszuff sie nie odezwal, ale
    postoje w Dzidzie juz nieaktualne - knajpa nie dziala od ok. pol roku,
    ale to juz pewnie wiesz, bo dzis niedziela ;)

    Szkoda, ze wczesniej nie zajrzalem, bo bym Cie uprzedzil.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek